Ga naar inhoud

Laat hier je beste werk zien.. (3d)


anoniem

Aanbevolen berichten

Laat hier je werk zien uit je best-of-werk-map! Post geen complete plaatjes maar urls naar je eigen werk. Laat ook ff weten waarom en hoe je het hebt gemaakt. En dit geldt niet alleen voor de beste. Beginners zijn ook welkom! Ik wil wel eens zien wat jullie kunnen. Ik ben nog niet echt bekent met 3d maar ben wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden...

Gr. J-P

------------------ Klik hier voor mijn laatste wallpaper ontwerp. (*update: 12-09-2001. "Waterproof")

>>>www.leconte.com<<<

[This message has been edited by J-P Le Conte (edited 20-09-2001).]

Link naar reactie
  • 2 weken later...
quote:
Originally posted by grumpie: Hoe bedoel je, zwaar van formaat, de grootte van het bestand? Enne eps??? que??? J-P, je hebt het hier wel met een beginner op dit gebied te doen :smile:. Ja ik bedoelde idd zwaar qua groote van het bestand. Een EPS is een lijnen/vectoren tekening. Je kan zulke tekeningen maken in bv illustrator of correldraw. Voordeel van vectoren is dat het vanwege wiskundige truucjes heel compact is van formaat. Je spreekt daarbij dan ook nooit van pixels. (hoe leg je dit in godsnaam uit?!)

Gr. J-P

------------------ Klik hier voor mijn laatste wallpaper ontwerp. (*update: 25-09-2001. "C!T Forum verslaafd")

>>>www.leconte.com<<<

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Omdat het hier nog geen storm loopt, hier ff een linkje naar een "kunstwerkje" van mij: http://www.tech.nhl.nl/~meers901/slijp.jpg

Het betreft hier een schaatsenslijper die getekent is in Autocad. Dit is ook de reden waarom het perspectief niet goed is. (kan wel goed, maar wist ik toen nog niet). Ook het renderen is in autocad gedaan. Ik heb van dit geheel ook een AVI gemaakt in 3d studio max. Maar omdat de bestandsgrootte daarvan nogal groot is (ong. 13 mb) heb ik die er maar niet opgezet. Kan op verzoek nog wel gedaan worden, moet dan alleen even de bestandsgrootte minimaliseren.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Uhm, ff schatten...

Maken 1e dolfijn: ongeveer 1 tot 1,5 uur Maken (copieren/aanpassen) 2e dolfijn: 5 min. Maken zeepaard: (Schaduw niet voor niets, zitten geen details op, alleen vorm :wink: ): 1 uur Maken zeebodem: 15 min. Afstruinen internet voor tutorial om lichtval in water te maken: 1 uur Maken lichtval in water: 5 min. (pfffff :wink: ) Renderen: 4 min.

Ik denk zo'n 4 uur. Ik heb het nl. niet in 1 keer gemaakt, maar steeds 's avonds een stukje. Het zeepaardje is de outline van een scan van een foto, die ik omgezet heb naar vectoren en vervolgens ge-extrude. De dolfijn is opgezet als een cilinder en vervolgens met mesh-edit gewijzigd. De vinnen zitten los :wink:

Grtz Marcel

Link naar reactie
Aaah jaah 3D studio vroeger (3dstudio 2.0 onder dos) zat ik daar uren mee te klooien. Jammer dat ik geen tijd heb om Max onder de knie te krijgen. Kijk maar eens in m'n galerie van werk van een jaar of 6 geleden http://www.xs4all.nl/~renev/Galerie/film/film.html

Mooie dolfijnen trouwens ik zou zo in het water duiken :smile:

En de beste wensen vast http://www.xs4all.nl/~renev/Galerie/kaarten/kaart2.jpg

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...