Ga naar inhoud

Beginner 3D Studio max r3


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...
Ik ben van mening dat je meteen met een goed programma aan de gang gaat want later overstappen is een hel... Zo ben ik begonnen in 3dmax en later andere programma's uitgeprobeerd en die vond ik stuk voor stuk verschrikkelijk om mee om te gaan.. alleen maya vind ik wel ok ... als ik met een ander programma was begonnen zou ik max ook verschrikkelijk hebben gevonden :wink: voor tutorials kun je op mijn site kijken -> http://pww.wigloo.com/clickit2da/
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9979ce5224] Op 24-03-2002 1:14 schreef Toeter84: In Limbo, dit is gewoon al het zoveelste topic, je [b:9979ce5224]spamt overal met je eigen site[/b:9979ce5224] en je haalt topics omhoog die totaal niet meer belangrijk zijn. Bij deze verdien je van mij een melding in mededelingen. U bent de zwakste schakel... tot ziens! [/quote:9979ce5224] Bullshit, 't is toch gewoon één van de vele tutorials? Hij zegt ook niet dat het de beste site is ofzo. Naar mijn mening geen probleem. 3dMax, ja, als ik nieuwe programma's gebruik, dan klooi ik altijd maar wat aan, gaat ook heel goed. :smile: Greetz, D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...