Ga naar inhoud

slicen


Aanbevolen berichten

hoe krijg je een plaatje dat je gemaakt heb in photoshop zo gesliced dat alle tabellen even recht zijn zeg maar. ik doe dit wel eens maar moet altijd moeite doen om er op te letten dat alle tabellen even groot zijn (bijv. bij menu's of zo). ik doe dit overigens in imageready heeft iemand suggestie hoe je een plaatje zo efficient mogelijk in kunt delen in tabellen ? alvast bedankt voor jullie reactie's
Link naar reactie
Gebruik Paint Shop Pro (6), die is in het slicen van images stukken efficiënter. Zet bij de selectie in het tool-menuutje antialias uit, zet het grid aan op bijv. 25px bij 25px en begin vrolijk met slicen. Ik doe het altijd zo, niks geen problemen. Maar ik snap dat het (voor een Photoshopper) een overweging kan zijn om naar PSP te gaan :wink:
Link naar reactie
Maak voor elk tabel een apparte laag aan. Op dze manier kun je de lagen met tabellen, los van elkaar verplaatsen. Wanneer je naar window>>>Show rulers gaat, kun je uit de "rulers" (links en boven) hulplijnen slepen. Gebruik de pijltjes toetesen op je toetsenbord om nauwkeurige verplaatsingen te maken. (*Tip: Hoe meer je inzoomt, hoe nauwkeuriger je de laag verplaatst met de pijltjestoetsen) Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...