Ga naar inhoud

PDA vs herrinneringen in de kalender


Aanbevolen berichten

Kan iemand mijn helpen met mijn volgend probleem? Ik ben in bezit van een Yakumo Delta 300GPS pocket PC. Er is een mogelijkheid om de batterij uit te schakelen na een x-aantal minuten wanneer de pocket pc niet gebruikt is. Blijkbaar, en ik heb het gemerkt,... werkt dit niet voor herrinneringen in de kalender. met als gevolg dat de batterij aanspringt zonder dat je het weet... Weet iemand of er een plugin bestaat voor zo'n zaken op te vangen? Alvast bedankt U kan het mailen naar wouter.gabriels@gmail.com Mercikes
Link naar reactie
mailen doen we niet, alleen antwoorden plaatsen in topic... Batterij uitschakelen is zoiets als in standby zetten, en het is op zich wel een handige functie dat de kalender er doorheen breekt, omdat je dan je afspraken niet vergeet. Dit hebben de fabrikanten express gedaan en is naar mijn behoorlijk kleine pda-kennis neit te veranderen @ @ntrix, of er spaties tussen zettn, of de @ vervangen door [at]
Link naar reactie
[quote:b48a3ad2ab="gabriewo"]Kan iemand mijn helpen met mijn volgend probleem? Ik ben in bezit van een Yakumo Delta 300GPS pocket PC. Er is een mogelijkheid om de batterij uit te schakelen na een x-aantal minuten wanneer de pocket pc niet gebruikt is. Blijkbaar, en ik heb het gemerkt,... werkt dit niet voor herrinneringen in de kalender. met als gevolg dat de batterij aanspringt zonder dat je het weet... Weet iemand of er een plugin bestaat voor zo'n zaken op te vangen? Alvast bedankt U kan het mailen naar wouter.gabriels@gmail.com Mercikes[/quote:b48a3ad2ab]Je kan beter je e-mail adres weglaten ivm spam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...