Ga naar inhoud

Webcam als beveiligingscamera bij nacht


Aanbevolen berichten

Wat je zou kunnen doen is bij b.v. Conrad een Infrarood schijnwerper te kopen en die er naast te plaatsen. Hierdoor krijg je voldoende licht om 's nachts goede beelden te krijgen. INFRAROOD SCHIJNW.KANT & KLAAR Artikelnr.: 114995 - 8A Prijs slechts 21,95 EUR INFRAROOD SCHIJNW.KANT & KLAAR Artikelnr.: 114995 - 8A Prijs slechts 21,95 EUR stuk(s) Hiermee kan uw CCD-camera ook in volledige duisternis "zien"! Met het voor mensen onzichtbare infraroodlicht kunt u gebouwen, de omgeving van ingangen, enz. onopvallend, maar voor de CCD camera voldoende verlichten en zo ook 's nachts observeren. U hoeft deze IR schijnwerper alleen maar te monteren op een plaats die niet gevoelig is voor weersinvloeden! Technische spec.: Voedingsspanning. 12-14 V= • Met LED-regelaar voor constante stroom • Stroomverbruik max. 280 mA • Reikwijdte max. 5 m • Afm. (lxbxh) 50 x 41 x 72 mm • Kant-en-klare module met aansluitkabel. Wordt geleverd incl. Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Tot 5 m reikwijdte
Link naar reactie
:-? Heb net iemand de Philips ToUccam II Pro aan laten schaffen. Deze schijnt zeer goede beelden te leveren ook bij minimale belichting.....Was wel iets duurder € 79,95...... :roll: Nouja, maar ffies kijken of die het beoogde resultaat halen, anders breng ik die terug en kan ik altijd nog die Lidl camera proberen.
Link naar reactie
Ik heb hem net ff aan een internet pc gehangen en het beeld ziet er goed uit. De lampjes die er in zitten zijn wel vel 8) maar ben bang dat die niet echt geschikt om als lichtbundel te gebruiken voor de beveiliging. :( ik zal hem vanavond in de volière hangen (hier moet hij ook hangen) en zal wel ff kijken of ik dan nog wat zie. :lol:
Link naar reactie
[quote:acc7364ff3="Bleulabel"]Ik heb hem net ff aan een internet pc gehangen en het beeld ziet er goed uit. De lampjes die er in zitten zijn wel vel 8) maar ben bang dat die niet echt geschikt om als lichtbundel te gebruiken voor de beveiliging. :( ik zal hem vanavond in de volière hangen (hier moet hij ook hangen) en zal wel ff kijken of ik dan nog wat zie. :lol:[/quote:acc7364ff3] Als de ledjes gewoon zichtbaar licht geven, dan heb ik er al niks aan. Hij mag niet zichtbaar zijn.
Link naar reactie
Als je wil dat ze geen licht geven dan zit je wel aan een Ir-schijnwerper vast. of je moet het helemaal duur gaan maken en er een nachtcamera aanhangen. Heb ff Gegoogled voor je en diverse gevonden: http://www.vitosecurity.nl/ of op http://www.inkoopacties.net/ia/r2dtrzny/1/6gt3kgsf of op http://www.webcamcenter.nl/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...