Ga naar inhoud

Ervaring Brother 5840CN All-in-one printer


Aanbevolen berichten

Aangezien ik mijn oude HP PSC-750 van de hand heb gedaan aan een vriend ben ik op zoek naar een goede all-in-one. Eerst was ik geïnteresseerd in de Canon Pixma 780 printer, maar al zoekende op het net vond ik de Brother 5840CN interessanter, aangezien je die kan aansluiten op het netwerk (ingebouwde ethernetaansluiting), papierinvoer aan de voorkant ipv via achteren zoals bij de Canon's. Ik heb op het net nog maar weinig recenties gevonden, maar misschien hebben jullie medeforummers meer te vertellen.
Link naar reactie
ik ken deze printer zelf niet, maar pas op met die ethernetaansluiting. dat betekent niet altijd dat ze ook zelfstandig aan het netwerk kunnen hangen. Dan is er nog een andere computer nodig die ook aan het netwerk hangt die dan als printerserver fungeert. En dan ben je net zo ver als een printer die je via usb of parrallele poort aansluit aan een servercomputer.
Link naar reactie
Deze heeft native ethernetondersteuning en dat het wel degelijk relevant is: hij is bijna 100 euro goedkoper dan de Canon Pixma 780 en bovendien moet je voor deze laatste ook nog een extra printerserver aanschaffen wat het prijsverschil nog meer vergroot, dus ? En bovendien ken ik nog geen all-in-one waarmee je over het netwerk heen kunt scannen (dus scanner sharen !). Dat kon dus niet met mijn oude HP PSC-750. Vandaar mijn vraag :roll: .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...