Ga naar inhoud

Is deze printer nog goed


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Epson stylus color 685 staan, maar die staat al ongeveer 9 maanden stil. Nou weet ik dus niet of de spuitmondjes nog goed zijn. Is er een manier om dit te testen, er zitten twee lege cartridges in en ik heb geen zin om inkt te kopen voor een printer die niet werkt, dit omdat de inkt voor deze printer vrij aan de prijs is. Mijn vraag is dus hoe kan ik erachter komen of deze printer nog goed werkt, zonder de inkt te vervangen? BVD
Link naar reactie
Daar kan ik alleen iets vinden van een nozzle check pattern, maar die wil hij niet afdrukken, omdat de inktpatronen leeg zijn. Deze zijn echter niet helemaal leeg, omdat dan de spuitmondjes uit zouden drogen, ik weet echter niet of dat dit ook voor 9 maanden geld. Is er niet een manier om dat laatste beetje inkt te gebruiken om zo'n nozzle check te maken. Ik heb net een programmatje gedownload om de inkniveau's te resetten, nu krijg ik echter alleen het zwarte patroon en totaal geen kleur. Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...