Ga naar inhoud

Klepje camera gaat niet meer dicht


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een DSC-P72 (1,5 jaar oud). Als ik hem aanzet dan schuift de lens uit de camera als ik hem uitzet gaat hij weer terug (logisch :p). Alleen nu gaat het zwarte klepje voor de lens niet meer dicht. Kent iemand dit probleem of weet hij of zei wat ik moet schoonmaken of kan proberen zodat mijn klepje weer dichtgaat. Er komt nu volgens mij nogal wat stof de lens in. De camera opsturen en laten maken kost volgens mij nogal wat geld. Iemand tips?
Link naar reactie
[quote:3db3f1d5fb="M@XXER"][quote:3db3f1d5fb="gerben"]Je hebt twee jaar garantie, dus opsturen zou niks moeten kosten...[/quote:3db3f1d5fb] Ik betaal dan alleen de verzendskosten? (ik zocht even boekje om te kijken of ik daadwerkelijk 2 jaar garantie heb, maar het niet vinden, ik zal sony morgen maar eens gaan bellen dan)[/quote:3db3f1d5fb] Volgens de wet heb je zoiezo minstens twee jaar garantie... De leverancier dient je 2 jaar garantie te geven op het door hem geleverde product. Bovendien mag het product niet zo gemaakt worden dat hij net na de garantieperiode kapot gaat. Of dat ook bij onderlinge handel geld zoals op marktplaats dat weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:fecacc08f6="pjcdeboer"]Ik heb 3 weken terug precies hetzelfde gehad. Had wat foto's genomen in de sneeuw (was dat de reden????) Maar goed, was nog geen jaar oud dus heb hem opgestuurd naar Sony en heb hem weer perfect teruggekregen. Op de bon stond : wekzaamheden - nieuwe lens Ik heb overigens de DSC P93[/quote:fecacc08f6] Apart ja, ik heb hem nu ook 2 keer meegenomen op wintersport. Maar ik ben er nu achter gekomen het klepje wel dichtgaat als ik hem horizontaal houdt, maar niet als ik hem verticaal houdt. Vrij vreemd. Zit nu een beetje te twijfelen of ik hem nu moet opsturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...