Ga naar inhoud

Nieuwe voeding


Aanbevolen berichten

Ik zit eraan te denken om een nieuwe voeding te gaan kopen. Ik ben bang dat mijn antec smartpowe 350 het niet meer gaat trekken met de videokaar die ik wil, asus n6600 agp met 256 MB geheugen. Nu zag ik 2 thermaltake voedingen, 1 van 480 en 1 van 500. Deze hebben er een speciale controller bij zitten wat mij erg handig lijkt. Maar is thermaltake ook goed? Ik weet van bijvoorbeeld q-tec dat die niet zo goed zijn. Iemand nog een andere tip? Alvast bedankt :D
Link naar reactie
Ik hoorde namelijk dat sommige voedingen de optelsom zodanig maakten dat het leek alsof het meer vermogen gaf dan dat het werkelijk gaf. Dat is dus bij thermaltake niet zo. Zit er trouwens nog veel verschil in de voeding tussen de 480 editie en de 500 watt editie van thermaltake? Mijn systeem zal ik onderaan zetten.
Link naar reactie
ik denk ook dat je 350W voeding het zal trekken hoor maar indien je voor het zekrste toch een andere voeding zou aanschaffen, wel ik heb zo'n thermaltake 480W voeding met fanregeling, heeft trouwens een piekvermogen van 550W. geluidsproductie is heel goed (weinig dus), bij mij staat die fan regeling wel steeds maar op 1/3 en de rest regelt die voeding naargelang de temperatuur zelf bij, rpm van de fan in de voeding varieert dan tussen de 1400rpm en de 2000rpm, maar dan heeft ie wel een uurtje een 3.2Ghz prescott, X800PRO, 2 harddiscs, enz.... mogen "voeden" . er zitten allessinds genoeg stekkers op en alle kabels lijken echt heel kwalitatief.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...