Ga naar inhoud

Problemen met computer --> Hardwarefout!


Aanbevolen berichten

Ik krijg als ik heel lang de computer in het netwerk is en een keer muziek over het netwerk open, dat de computer zomaar reset, en dan kom ik in Windows XP. Met de mededeling dat systeem is hersteld van een ernstige fout. Als ik in de details kijk is het steeds dezelfde fout, maar wat kan ik eraan doen. Hier de foutenrapport! [quote:e417648b66]Gevonden oplossing: installeer de ontbrekende updates. Bedankt voor het verzenden van een foutenrapport. De fout is waarschijnlijk veroorzaakt door: 10/100 Ethernet Adapter (an983.sys) Er ontbreken updates op uw computer die het door u gerapporteerde probleem kunnen oplossen of voorkomen. Ga naar http://www.infineon.com. Selecteer de updates voor 10/100 Ethernet Adapter (an983.sys) en klik op 'Updates installeren'. De website Microsoft Windows Update biedt alleen stuurprogramma's voor bepaalde typen hardware. Neem contact op met Infineon - AMDtek als er geen nieuw stuurprogramma voor uw apparaat in de lijst op de website Microsoft Windows Update is vermeld. Opmerking: als u de meest recente Windows Update-software nog niet hebt geïnstalleerd, zal u worden gevraagd om deze software bij te werken en de computer opnieuw op te starten voordat u de website kunt gebruiken. Nadat de computer opnieuw is opgestart, dient u naar de website Windows Update te gaan. Klik op Aangepaste installatie, vervolgens op Optionele hardware-updates selecteren, en installeer alle updates voor 10/100 Ethernet Adapter (an983.sys). [/quote:e417648b66] U zult zeggen ga naar die site maar daar kan ik dit niet vinden, heb gezocht via Google maar kan niks vinden. Heb de nieuwste driver geinstalleerd voor deze netwerkkaart. Wie verlost mij van het probleem?
Link naar reactie
Pak de bestanden uit in een apart mapje. start > configuratie scherm > systeem > hardware > apparaat beheer > netwerk adapters > rechsklik op de netwerkkkaart > stuurprogramma bijwerken > niet zoeken op inet naar drivers > aanvinken: ik zil zelf kiezen. > Aanvinken: ook op deze locatie zoeken. Heir zoek je het mapje op welke je net gemaakt hebt > vervolg de wizard verder. Als het nog niet goed werkt, herstart dan het systeem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...