Ga naar inhoud

Internet in de auto...


Aanbevolen berichten

Hey, Ik ben bezig met een compleet systeempje te maken voor in de auto. Ik heb alles al, WIFI, dvd's afspelen, touchscreen in dashbord enz enz enz. Nu wil ik nog 1 ding en dat is internet onderweg op de pc en bellen via de pc. Dit is gewoon mogelijk via [url=http://www.mobileplaza.nl/Find.asp?ProdID=2273&CategoryID=143&DivisionID=3&CompanyID=0]deze[/url] (2de) kaart en [url=http://www.hmk.nl/view_product.php?database=netwerk&productID=13900006]deze[/url] converter. Ik wil onder geen beding UMTS omdat ik dan aan KPN of Vodafone vast zit. Bestaat er een simpelere en makkelijkere oplossing om zoiets in mijn barebone in te bouwen? Moet ook weer niet te veel stroom vreten anders houd de auto het niet (Volvo 242 1.8 turbo intercooler :P ) Overbodig, weet ik. Hoop dat jullie een makkelijkere oplossing weten! Bedankt! [EDIT] Als het via Bluetooth en software kan nog beter! Beschik namelijk over een Siemens Bluetooth toestel. Dus telefoon in mijn zak houden, auto instappen en via gsm en de computer bellen en internetten....
Link naar reactie
[quote:507bdce900="carlo1986"]Moet je de telefoon dan als gewone inbelverbinding instellen of met speciale software? Kun je op deze manier ook internetten?[/quote:507bdce900] Ja als je inbelt bij een provider kan je gewoon internetten he ;) Is GPRS niets? is ouder dan umts en breed geaccepteerd/gebruikt. Informeer anders eens bij je gsm gebeuren. Moet je even naar de abonements vorm kijken.
Link naar reactie
[quote:9c6faf3a22="NoepZor"]Ik denk dat je ook aan de GPRS of UMTS moet, icm bluetooth. Dan kun je je telefoon als modem gebruiken. Een datakabel kan bij de meeste phones ook, dus als je geen bluetooth hebt, maar wel gprs en modem ondersteuning, dan is dat eventueel een optie![/quote:9c6faf3a22] Gebruik zelf een Bluetooth Dialup verbinding tussen mijn HP NX7010 Laptop en Nokia 6230. Bevalt prima indien nodig ( MSN in de file is leuk :wink: ) Gratis inbelaccount bij Wanadoo geopend en vervolgens de instellingen aangepast. Klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...