Ga naar inhoud

laptop met "oude" specs


Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik een laptop gaan aanschaffen. De prijzen die ik overal tegenkom zijn wat aan de hoge kant gezien het relatief weinig aantal keren dat ik de laptop gebruik. Ook zijn de huidige specificaties gezien mijn gebruik (IE en Word) aan de hoge kant. Weet iemand of er oude modellen nog ergens worden verkocht? Net als met kleding, dat een bedrijf restpartijen opkoopt en zo voor bijv. 500 euro een nieuwe laptop van een 3 jaar oud model kan aanbieden?
Link naar reactie
Kijk dit is de zaak :) http://www.elektrocom.nl/ Gaat om maar 1 winkel ergens in het oosten dacht ik. Weet niet of je er woont, maar bewijst wel dat er zulke winkels zijn :) Ik kijk nu even snel op de site, maar volgens hem moeten er dus nieuwe pentium 3 laptops zijn al zie ik die niet 1 2 3 op de site.
Link naar reactie
Ik ga de laptop ook niet heel veel gebruiken. En veel processorkracht is ook niet echt nodig. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar oudere modellen. Scheelt veel in de prijs en zijn meestal net zo goed. Ik ben ook niet op zoek naar tweedehands, maar gewoon een nieuwe. Waarvan de batterij inderdaad nog goed is. Zo te merken zijn er gelukkig dus nog winkels die goedkopere laptops verkopen.
Link naar reactie
[quote:aa067da735="yolk2003"]Je bedoelt toch niet die van 171 euro he?[/quote:aa067da735] [quote:aa067da735="Obi-wan-kenobi"]Heb in de Pricewatch gewoon gesorteerd op prijs en de bovenste [b:aa067da735]laptop[/b:aa067da735] gepakt.[/quote:aa067da735]Wat denk ie zelluf? [quote:aa067da735="yolk2003"]En 642 euro is niet echt een koopje[/quote:aa067da735]Voor niets gaat de zon op. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...