Ga naar inhoud

Vaste schijfstations ....... ?


Aanbevolen berichten

Hoi, De PC van m'n vriendin, 'n AMD 1100, start niet meer op. Bij het opstarten krijgt ze het volgende te lezen: "Druk op ENTER om Win XP te installeren" en "Druk op R om Win XP te herstellen of te repareren" en "Druk op ESCAPE om setup af te sluiten". Wat ze ook doet, ze krijgt dan het volgende bericht te lezen: "Setup kan geen vaste schijfstations in uw computer vinden, neem contact op met de fabrikant". Ze kan de recover cd-rom en de originele software van Win XP niet afspelen. Je hoort hem wel draaien, maar voor de rest niks. Kan iemand mij vertellen wat er (mogelijk) aan de hand is. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:cd0ae9549c="Martijn Hogendorf"]Kijk is of alle kabels er nog goed in zitten. Herkent de bios hem nog wel? Geen cd-rom of hardeschijf er bij ingedaan?[/quote:cd0ae9549c] Hoi, Ja, de kabels zitter er nog goed (ik heb alle kabels er uit gehaald en weer opnieuw ingestoken en de BIOS herkent de cd-rom en harde schijf. Aan de BIOS is niks veranderd (voor zover ik weet). Is toch mogelijk de harde schijf of cd-rom speler kapot? Bedankt voor je reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...