Ga naar inhoud

Gezocht: Floppydrive / Cardreader in 1


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Aangezien mijn Centurion 5 maar 1 3,5 inch dinges heeft aan de voorkant en ik niet van die embedded oplossingen houd (van die 5,25 -> 3,5 converters bedoel ik) ben ik opzoek naar een: Zwarte floppydrive MET in ieder geval CF / SD kaartlezer. Ik heb gekeken bij verschillende (web)winkels maar ik kan nergens zo'n ding krijgen/bestellen. Maar ik weet wel bijna zeker dat ze bestaan. Het maakt niet uit wat er nog meer opzit, usb etc, altijd goed! Wie weet het? Met vriendelijke groet, Lennard edit: misschien handig om te weten, ik woon in Heiloo (omgeving Alkmaar) Dus als het kan in de buurt (of webwinkel natuurlijk, NP) :p
Link naar reactie
Ik heb ze nog nooit op een diskette drive gezien. Ze zijn er wel in cdbrander / cardreader combo, zo'n halfjaar geleden gezien bij het office centre (zijn overal in nederland) Is dat geen oplossing? Ik denk namelijk dat een diskette drive veel te klein is om en een diskette en een geheugenkaartje in te stoppen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...