Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben van plan een Joystick aan te gaan schaffen. Kunnen jullie me iets aan bevelen? Ik wil hem in Gronongen kunnen kopen en liefst niet via internet. Ik wil hem gaan gebruiken voor vliegspelletjes(FS2004 enz.). De eis is dat hij usb is (bijna alle) en dat hij GEEN force feedback heeft. Verder moet hij flink wat instelbare knoppen hebben en je moet de stick ook kunnen draaien, voor het om zijn as laten draaien van een heli. En ohwjah er moet zo'n trottle- ding op zitten. ik hoop dat er veel reacties komen. Alvast bedankt + met vriendelijke groet, Martijn de Vries P.S. ik hoop dat ik er niet te veel eisen aan stel maar tis in ieder geval dudelijk nu.
Link naar reactie
Logitech : Joysticks gamepads zijn in mijn ogen vooral persoonlijk. Je moet bij een goed gesorteerde pcboer gaan en de joystick in je handen nemen, ligt ie goed in je kleine-grote-kolenschop handen ? Kan je makkelijk voor jouw gevoel de toetsen bedienen etc.. De gene die je het beste gevoel geeft die moet je kopen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...