Ga naar inhoud

Wil graag de Acer Aspire RC500 kopen maar is het wat?


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik wil graag de Acer Aspire RC500 kopen, ik wil hem vooral als game pc gebruiken (call of duty vooral) Specificaties computer: * Acer Aspire RC500 incl. 15” LCD-monitor * Processor: Intel 2.8GHz * Geheugen: 256MB DDR400 * Harddisk: 80GB * Optischstat.: DVD-RW Supermulti plus * VGA kaart: FX-5200 128MB AGP * TV-Tuner: Acer TV/Radio tuner met Acer E-mode software * Input: Draadloos toetsenbord en optical wheel mouse * Geluid: Acer sub-woofer set * Besturing: Microsoft XP Home Edition NL * Afstandsbed.: Acer E-mode afstandsbediening Ik wil graag jullie mening horen mar100
Link naar reactie
[quote:1c58051cdc="mar100"]ik wil hem vooral als game pc gebruiken (call of duty vooral) * Geheugen: 256MB DDR400 * VGA kaart: FX-5200 128MB AGP [/quote:1c58051cdc]Zit erg weinig werkgeheugen in en een zwakke videokaart. Voor games heb je een stevige videokaart nodig. Deze PC lijkt me meer bedoeld voor multimedia dan voor gaming. Hoeveel geld heb je te besteden? Dan kunnen we misschien een goed alternatief voor je zoeken. http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?dau22.oid=3331&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=216199500
Link naar reactie
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn laptop ( Pentium-M 1.4GHz / 512MB PC 2700 / Radeon mobility 9000) draait prima Call of Duty. Je moet alleen niet te veel willen met betrekking tot details en dergelijke kwaliteitverbeterende opties. los daarvan gaat het prima. Weet alleen niet hoe de Mobility 9000 zich verhoud tot een FX5200 ( GO ???)
Link naar reactie
Mooie actie ... :o http://www.abonnee.nu/index_html?titelid=25 Gewoon doen: die PC is zeker al een eurootje of 700 waard, plus dat je in de toekomst nog altijd de videokaart kunt vervangen en het geheugen kunt uitbreiden! Bestel wel snel aangezien er maar 600 te vergeven zijn en het nieuws verder uitlekt. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...