Ga naar inhoud

Kan geen muziek wissen van mp3-speler


Aanbevolen berichten

Tjah wat wil je? Als je garantie heb sowiso naar die winkel gaan, anders gewoon een Dixons oid inlopen, die moeten dat gewoon weten, maar ik weet voor 80% dat die dingen niet verloren gaan. Al weet ik niet helemaal zeker of formateren de het probleem oplost. Kortom even naar een winkel of mailen/bellen naar het bedrijf van welk merk de mp3 speler is. Laat even weten hoe het afloopt!
Link naar reactie
Als je de MP3-speler in je computer "plugt" zie je dat rechtsonderin in de taakbalk een extra icoontje komt te staan: [URL=http://www.imageshack.us][img:1fb8ef2f23]http://img195.exs.cx/img195/8016/clipboard013mr.jpg[/img:1fb8ef2f23][/URL] [size=9:1fb8ef2f23]het met rood omcirkelde icoontje dus. [/size:1fb8ef2f23]:wink: Op het moment dat je de MP3-speler eruit halen wil klik je met de rechtermuisknop op het icoontje en klik je op "hardware veilig verwijderen". Dan selecteer je de MP3-speler en doe je "stoppen". Dan haal je de MP3-speler eruit. Dit heeft bij mij geholpen. :)
Link naar reactie
[quote:5b7f70dd58="evisu"]Tjah wat wil je? Als je garantie heb sowiso naar die winkel gaan, anders gewoon een Dixons oid inlopen, die moeten dat gewoon weten, maar ik weet voor 80% dat die dingen niet verloren gaan. Al weet ik niet helemaal zeker of formateren de het probleem oplost. Kortom even naar een winkel of mailen/bellen naar het bedrijf van welk merk de mp3 speler is. Laat even weten hoe het afloopt![/quote:5b7f70dd58] De mp3 speler is van het merk marquant, maar ik kan geen site van hun vinden. Ik heb hem gekocht bij de Trekpleister, maar die hebben er geen verstand van. Als ik formatteer, dan moet toch de hele inhoud weg gaan; dus ook de data die ik niet weg kan krijgen? Wat ik trouwens ook heb gemerkt, is dat ik niet de volledige 128 MB aan vrije ruimte heb. Totaal kan ik maar 114 van de 128 MB vrij krijgen als ruimte. Weet jij misschien hoe dat zit? Is dat soms de grootte die het menu inneemt?
Link naar reactie
[quote:ae9fa3a2f0="feike1977"]Wat ik trouwens ook heb gemerkt, is dat ik niet de volledige 128 MB aan vrije ruimte heb. Totaal kan ik maar 114 van de 128 MB vrij krijgen als ruimte. Weet jij misschien hoe dat zit? Is dat soms de grootte die het menu inneemt?[/quote:ae9fa3a2f0]Dat klopt. Daarnaast is er een verschil tussen de ongeformatteerde en geformatteerde ruimte. Die 128MB is o.a. een beetje de 'verkooppraat' zeg maar.
Link naar reactie
[quote:c69e0c90d4="Captain_Kansloos"][quote:c69e0c90d4="feike1977"]Wat ik trouwens ook heb gemerkt, is dat ik niet de volledige 128 MB aan vrije ruimte heb. Totaal kan ik maar 114 van de 128 MB vrij krijgen als ruimte. Weet jij misschien hoe dat zit? Is dat soms de grootte die het menu inneemt?[/quote:c69e0c90d4]Dat klopt. Daarnaast is er een verschil tussen de ongeformatteerde en geformatteerde ruimte. Die 128MB is o.a. een beetje de 'verkooppraat' zeg maar.[/quote:c69e0c90d4] Ok, maar als ik ga formatteren, verlies ik dan het hele menu om muziek af te spelen en om de voice recorder aan te zetten?
Link naar reactie
En als je eens probeert te formateren...?! Mischien lukt het ff gewoon niet met jouw computer( vraag me niet waarom). En als ie dan geformateert is dan doet ie het mischien wel weer met jouw pc. Oh jah! via wat formateer je?! De windows verkenner heeft bijvoorbeel een optie dat je offline bij je bestanden kan. dus dat zou beteken dan je mischien ergens een vinkje weg moet halen.
Link naar reactie
[quote:9c71cbdaeb="sdh"]Als je de MP3-speler in je computer "plugt" zie je dat rechtsonderin in de taakbalk een extra icoontje komt te staan: [URL=http://www.imageshack.us][img:9c71cbdaeb]http://img195.exs.cx/img195/8016/clipboard013mr.jpg[/img:9c71cbdaeb][/URL] [size=9:9c71cbdaeb]het met rood omcirkelde icoontje dus. [/size:9c71cbdaeb]:wink: Op het moment dat je de MP3-speler eruit halen wil klik je met de rechtermuisknop op het icoontje en klik je op "hardware veilig verwijderen". Dan selecteer je de MP3-speler en doe je "stoppen". Dan haal je de MP3-speler eruit. Dit heeft bij mij geholpen. :)[/quote:9c71cbdaeb] Volgens my is dit het. Of dat je neit kan schrijven op je mp3. Hij zal dus op slot staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...