Ga naar inhoud

HP Laptop Omnibook 2100 start niet meer op


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe (refurbished Li-Ion) accu gekocht. Leek aanvankelijk prima in orde: Laadde goed op en ging voldoende tijd mee. Nadat hij een paar weken 'in rust' aan de adapter is blijven hangen, zie ik dat de accu toch maar zo'n 10% lijkt te bevatten. Hoe dan ook: ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar [b:53a999beb6]ik kan mijn notebook inmiddels niet meer starten[/b:53a999beb6]. [u:53a999beb6][b:53a999beb6]Als[/b:53a999beb6][/u:53a999beb6] hij al reageert op de aan/uit knop dat valt hij meestal praktisch onmiddellijk weer weg. [u:53a999beb6]Zonder[/u:53a999beb6] een (al dan niet lege) accu erin start hij sowieso niet met alleen de adapter. Is dat normaal? Het symbool van opladen is aanwezig maar komt nooit verder dan één streepje (=10%). [b:53a999beb6]Wat kan dit inhouden en wat kan ik daar (nog) aan doen?[/b:53a999beb6] [b:53a999beb6]N.B.[/b:53a999beb6] Tot voor kort werkte e.e.a. met de adapter en een praktisch versleten (NiMH) accu heel normaal. Ook maakt het geen verschil of ik het al dan niet via mijn dockingstation doe. [b:53a999beb6]HELP!![/b:53a999beb6] aub
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...