Ga naar inhoud

Welke Mp3-Speler ?


Aanbevolen berichten

Oioi, Nou ik weer eindelijk geld heb. Ben ik op zoek naar een nieuwe mp3-speler. Want mijn oude is kapot gegaan :(. Dit zijn zo ongeveer mijn eisen: * 256 Mb of meer * Heel hard kunnen, met super goede bass. * Verlicht Display * Compact, dus maximaal 7x5x3 ofzo * Incl. oordopjes Mijn budget daarvoor is maximaal 100,- euro. Ik had ff wat gegoogled en kwam tot de conclusie om tussen deze 2 te kiezen: Creative MuVo Slim Creative MuVo V200 Welke voldoet het beste aan mijn eisen? Hebben jullie toevallig daar ervaringen mee? Greetz, Bas
Link naar reactie
Het lijken mij beiden redelijke apparaatjes met weinig verschil. Geluidskwaliteit is in grote mate wel afhankelijk van de bijgeleverde oordopjes, veel mensen kopen los nog Sennheisers erbij. Zelf vind ik iRiver nog een stukje beter dan Creative (lange batterijduur!), maar da's ook kwestie van smaak denk ik. http://www.tweakers.net/pricewatch/82756
Link naar reactie
Uhm, ik wist niet eens dat er sennheiser oordopjes waren :D Maar vele oordopjes passen me niet :o ...mongolen oren ofzo 8) Maar, de kwaliteit van beide qua geluid zal zeer goed zijn? ze kunnen dus harde bass aan enzo? Als dat zo is, ga ik voor de goedkoopste, en koop ik nog wel oordopjes, met zo'n dopje op het oordopje erbij. Die natuurlijk ook van goede kwaliteit zijn.
Link naar reactie
Deze dopjes heb ik : [url=http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3Dsbche580_00_nl_consumer%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fnl_NL%2Fcategories%3Ccatalog_nl_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_nl_consumer%2Fcategories%3Coutdoor_headphones_ca_nl_consumer%26&productId=SBCHE580_00_NL_CONSUMER&activeCategory=PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR_NL_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=1ZOETSV0PUNBBJ0RMRESHQNHKFSEKI5P]linkje [/url] Heb ik samen met een mediamarkt mp3 spelertje, en hij produceert 1e klas geluid. En ook belangrijk: ik heb ook het probleem dat geen enkel goedkoop oordopje blijft zitten bij mij. Deze blijft probleemloos uren zitten bij mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...