Ga naar inhoud

Aardingsprobleem Headset


Aanbevolen berichten

Ik heb een aardingsprobleem met mijn headset. Hierdoor hoort de ander een enorme ruis als ik praat. Ik heb een 620 silverline headset van Trust. Weet iemand hoe dit kan of wat ik hier aan kan doen? Mijn headset heeft het ook een tijdje gedaan zonder dit probleem! Bovendien heb ik 'm nog niet zo lang, dus om weer een nieuwe mic te kopen vind ik wel zonde :( Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem. Greetz, Racer
Link naar reactie
[quote:d216192de1="antrix"]Hoort niet zo maar je kan een elektriciteit draad aan de computerkast en aan de radiatorleiding vastmaken is hij ook geaard en het werkt, mits je er een verwarming hebt natuurlijk. :wink:[/quote:d216192de1]Nooit doen. Eigenlijk niet eens om te testen. Gewoon ff een verlengsnoer met aarde leggen naar een stopcontact dat wel aarde heeft. Werkt het, dan ken je aarde aan (laten) leggen.
Link naar reactie
Dit is geen aardingsprobleem. Aardingsproblemen leveren een brom op ( van een frequentie van 50 of 100 Hz) Ik denk dat je het meer moet zoeken in ruis door versterking. bijvoorbeeld als je een microfoon in een line-ingang stopt, is dit softwarematig wel op het goede niveau te krijgen, maar de ruis van de geluidskaart/chip versterk je mee, waardoor je die erg hard hoort. daarom zijn microfoonversterkers ook heel wat anders dan een 'line'versterker. mijn eerste idee is een plugje in een verkeerd gaatje...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...