Ga naar inhoud

aanschaf notebook


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb geen verstand met computers, en ik ben van plan een notebook te kopen. In de computer!totaal van maart 2005 staat een artikel (notebooktest, 15 modellen tot 1200 euro's) en ik ben geïntereseerd in de best geteste, een MSI MEGABOOK M510A. Volgens het artikel is deze de winnaar vanwege zijn prestaties die voraal op 3D gebied de best lijken te zijn. Mijn vraag is: is het mogelijk dezelde notebook te kopen, maar met een harde schijf van 80GB, want deze heeft alleen maar 40GB. En met Windows xp professional als bestuuringssysteem, plus een jaar extra garantie tegen dieftal, zonder dat de prijs te hoog oploopt. De notebook heeft 2 jaar garantie, pick up and return, maar voor zo een investering lijkt het me niet genoeg. Bovendien, deze notebook mist een infrarood port, is deze port nodig voor andere functies of niet? Alvast bedankt voor het antwoord. [color=darkred:0259a58593]Wijziging in titel, E.G.[/color:0259a58593]
Link naar reactie
Iets meer leestekens en alinea's maakt het misschien wat beter te begrijpen wat je vraag is. Maarre, als ik het zo ongeveer begrijp, ben je op zoek naar deze: http://www.tweakers.net/pricewatch/108172 Bij die leverancier zie ik niet hoe je deze laptop met andere opties kunt bestellen, dus als je een maatwerk laptop wilt, moet je toch naar een ander merk kijken en een leverancier die op maat levert.
Link naar reactie
Heb trouwens een alternatief voor je: de Acer Travelmate 4002WLMI. http://www.tweakers.net/pricewatch/106808 http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?dau22.oid=5552&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=293963517 [i:e0a17ed5e2]Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.6GHz (Dothan725/2MB), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x256), 80GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11g, ATI 9700 64MB, Works[/i:e0a17ed5e2] [quote:e0a17ed5e2="stefanpack"][size=9:e0a17ed5e2]Edit: Obi je bent weer te snel[/size:e0a17ed5e2][/quote:e0a17ed5e2][size=9:e0a17ed5e2]Of jij bent gewoon te langzaam. :P[/size:e0a17ed5e2]
Link naar reactie
Suggestie voor toekomstige posts: [quote:9219bb7ce7]SOS. IK HEB ADVIES NODIG GRAAG[/quote:9219bb7ce7] [quote:9219bb7ce7][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php#1]ComputerTotaal Forum Handleiding![/url] Als u een nieuw onderwerp start, geef dan de essentie van uw vraag of stelling zo duidelijk mogelijk weer in de titel. Een onderwerp als Vraagje, Computerprobleem of Help mij zegt uw medebezoekers niets; de meeste onderwerpen in dit forum zijn immers hulpvragen bij computerproblemen. Neem het onderwerp van uw vraag kort in de titel op, bijvoorbeeld: Hoe sluit ik mijn analoge videorecorder aan op een pc? of IE 6 loopt vast onder Windows 95. Geef vervolgens in het bijbehorende bericht een duidelijke schets van de situatie. Zeg bijvoorbeeld niet slechts: Mijn computer doet het niet, maar geef aan wanneer uw probleem precies optreedt, wat er precies gebeurt, wat voor systeem of welke software u gebruikt en onder welke omstandigheden het probleem ontstaan is. Als u alle relevante informatie duidelijk bij uw vraag vermeldt, is de kans dat u snel een bruikbaar antwoord krijgt aanmerkelijk groter.[/quote:9219bb7ce7] Meeste mensen hebben namelijk ADVIES nodig hier... Word wel comisch als iedereen die advies wil gaat neerzetten IK WIL ADVIES!!! dan kunnen we het HET GROTE ADVIES forum noemen :lol: Hoofdletters zijn ook niet echt de bedoeling ;) Leestekens, punten, hoofdletters, zinnen en paragrafen uberhaupt zouden ook zeer welkom zijn. Ik vind zulke verhalen namelijk onleesbaar :roll: Infrarood ben ik trouwens niet zo'n fan van, het is namelijk nogal traag. Wat fijner werkt is vaak bijvoorbeeld BleuTooth met ingebouwde BT of een USB dongle. edit: Ik zie trouwens nu pas dat meerdere mensen dit gezegd hebben :oops:
Link naar reactie
AAN DE KOMMANEUKERS VAN DIT FORUM vandread ik schreef mijn berichten zoals ik wil en als jij dat niet bevalt gewoonweg reageerd niet hoor verplicht is het niet (in dat soort onnozelle gekwebbel versierd met karicaturen heb jij ook de andere 5174 berichten van je verspild??) Zo voel je je altijd als een auwe (ROT?) als dat zo is ik kan wel jou reactie begrijpen hoor ik heb niets van jou reactie geleerd in ieder geval stefanpack lees mijn antwoord aan vandread dat zit je als gegoten obi-wan-kenobi bedankt voor de informatie maar dat grammaticale inleiding hoef ik niet daar ging mijn vraag niet over dank je voor de links LEUK??
Link naar reactie
//offtopic eeh nou rustig maar hoor, we proberen je te helpen zodat zoveel mogelijk mensen je helpen zodat: [size=18:0f852216c7]je probleem sneller verholpen is![/size:0f852216c7] //offtopic Nou, ik zou gewoon naar de lokale pcboer gaan en daar precies dezelfde laptop bestellen die jij wilt. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.
Link naar reactie
[quote:d653bf3165="mitaddelmundo"]obi-wan-kenobi bedankt voor de informatie maar dat grammaticale inleiding hoef ik niet daar ging mijn vraag niet over dank je voor de links[/quote:d653bf3165]Graag gedaan is tevens de laatste hulp die je van mij kan verwachten want met zo'n binnenkomer maak je dus geen vrienden op dit forum en ook niet op een willekeurige andere dus lijkt me goed idee als je nog 's je grammaticaboekjes door gaat lezen ook handig voor later als je moet solliciteren en zo je weet wel toch
Link naar reactie
[quote:0d2e2ec80d="Obi-wan-kenobi"][quote:0d2e2ec80d="mitaddelmundo"]obi-wan-kenobi bedankt voor de informatie maar dat grammaticale inleiding hoef ik niet daar ging mijn vraag niet over dank je voor de links[/quote:0d2e2ec80d]Graag gedaan is tevens de laatste hulp die je van mij kan verwachten want met zo'n binnenkomer maak je dus geen vrienden op dit forum en ook niet op een willekeurige andere dus lijkt me goed idee als je nog 's je grammaticaboekjes door gaat lezen ook handig voor later als je moet solliciteren en zo je weet wel toch[/quote:0d2e2ec80d] Eens : hij zal het wel merken tijdens solliciteren. Komt dan niet eens de eerste brieven selectie door.
Link naar reactie
Ach ja, zo zijn we het hier allemaal wel over eens denk ik :wink: Maar om even lief en aardig te blijven, mitaddelmundo: we spannen hier niet samen als je dacht zou gaan denken. De bedoelingen zijn goed, maar op deze manier kun je niet meer verwachten dat iemand je nog gaat helpen; na je eerste bericht kon je deze ook gewoon even aanpassen. Kommaneukers heb ik nog nooit van gehoord dus daar geloof ik niet in. Bladiebladiebla, volgende keer beter. And I'm really being nice to you now.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...