Ga naar inhoud

Navigatiesysteem op mobiele telefoon? Of toch maar PDA?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem (TomTom of zoiets), maar zie nu dat dat ook mogelijk is op mobiele telefoons. Lijkt me wel handig in plaats van een extra PDA aan te schaffen om alles in één te hebben. Heeft er iemand ervaring met navigatie op mobiele telefoons? Zou je het aanraden, of is een PDA beter? Herbert
Link naar reactie
Zonder het te WETEN, een paar voorspellingen: 1. PDA beter omdat geheugen groter is/er betere geheugenuitbreiding mogelijk is 2. PDA beter omdat het scherm groter/overzichtelijker is 3. PDA sneller vanwege processor Daarnaast verwacht ik, net als bij autosystemen en mobiele/handheld toepassingen is gebeurd in de eerste versies voor de GSM kinderziektes.
Link naar reactie
Aangezien ik TomTom al een jaar of 5 gebruikk op mijn Compac3850 WEET ik dat t een doordacht product is :D Als je een mobile hebt die aan de specs voldoet kun je imho best de 'gok' nemen Ik ga nl meer af op de voiceaanwijzingen als op de kaart op de display ( in geval dat ik idd naar een onbekend adres moet ) Grootste voordeel van de door mij geopperde oplossing is dat je t systeem ook kunt gebruiken als je fietst of loopt en dat kan bij mij niet omdat mijn GPS muis niet bluetooth is maar stroom van auto/boot nodig heeft Je andere bezwaren snijden hout, een PDA heeft meer geheugen en een betere display, maar als je echt mobiel wilt gaan vindt ik TT geen slechte optie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...