Ga naar inhoud

Sony Memory Stick word niet goed herkend op Camera!


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony Memory Stick (8MB) (MSA-8A-0037S30) die niet wordt herkend door een Sony Cybershot DSC P1 (3,3 MegaPixels) want het krijgt de volgende meldingen: "C:13:01" "Format Error" En wat er bij komt is dat hij denkt dat het ding vol zit wat natuurlijk niet zo is, ik heb de stick al zon 5 x geformateerd maar dan nog word het niet herkend. Ik heb op twee computers data op de stick kunnen zetten en overbrengen, dat gaat goed, maar het gaat er om dat hij ook wordt herkend door de digitale camera! Wie helpt mij naar de oplossing? Alvast bedankt, Een natuurfotograaf!
Link naar reactie
[quote:d8a349393f="ArneLH"]Met welk bestandssysteem formatteer je die stick? Mss ligt het probleem aan het formatteren onder Windoze: het zou kunnen dat Windoze er een prullenbak op aanmaakt waar de camera problemen mee heeft.[/quote:d8a349393f] Welke bestandsysteem moet het worden dan? en bij deze memery stick staat helemaal geen prullenbak (Recycled) op!
Link naar reactie
[quote:aa8c67e81a="brandsrus"][quote:aa8c67e81a="Jaap H"]Formateer de stick met de camera. Formateren met een ander apparaat kan problemen opleveren met de werking in de camera. (Volgens Sony)[/quote:aa8c67e81a] Hoe formateer ik het dan in de camera, ik kan de functie niet vinden![/quote:aa8c67e81a] Beter kijken a.u.b. Laat er anders even iemand naar kijken die er verstand van heeft.
Link naar reactie
[quote:a7985cdc1d="Jaap H"][quote:a7985cdc1d="brandsrus"][quote:a7985cdc1d="Jaap H"]Formateer de stick met de camera. Formateren met een ander apparaat kan problemen opleveren met de werking in de camera. (Volgens Sony)[/quote:a7985cdc1d] Hoe formateer ik het dan in de camera, ik kan de functie niet vinden![/quote:a7985cdc1d] Beter kijken a.u.b. Laat er anders even iemand naar kijken die er verstand van heeft.[/quote:a7985cdc1d] Beter kijken? Ik kan het gewoneweg niet vinden in de opties die de camera bied!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...