anoniem Geplaatst: 11 maart 2005 Delen Geplaatst: 11 maart 2005 keurig sp II geinstalleerd en alles werkt behalve de canon mpc190. Nu is sp II al een tijdje op de markt dus canon heeft alle tijd gehad om de software aan te passen aand de MS patches en die staan dan ook keurig op de website. Netjes alles gedownload en vervolgens gebeld met de helpdesk. Een vriendelijk belgische dame vroeg direct naar mijn email adres om de instructies te kunnen mailen daar het probleem bekend is. Volgens de instructies alles uitgevoerd en wat dacht je, windows verkenner blijft hangen op het multipass programma van Canon. Weer met de helpdesk gebeld en nog het een en ander uitgeprobeerdd, vervalgens gaf nu de meneer het op en zei dat het probleem ligt aan Microsoft en dat ik daar maar contact mee op moest nemen. Moraal van Canon breng een printer die compatible is met Windows XP en zorg er vervolgens voor dat je hem nooit aan de gang krijgt. Oplossing : HAAL HET MET WINDOWS COMPATIBLE STICKERTJE MAAR VAN DE DOOS AF Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2005 Wat is je doel? wil je een oplossing? wil je frustraties kwijt? mijn eigen idee: koppel de printer los. verwijder alle drivers voor die printer verwijder de printer in de hardwarelijst eventueel reboot verwijder SP2 reboot installeer wederom de printersoftware en drivers. sluit de printer aan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen