Ga naar inhoud

Dell & ethernet


Aanbevolen berichten

Een vriend van me is bezig met de aanschaf van een nieuwe PC en heeft mij gevraagd hem daarbij te helpen. Nu viel mij op dat bij het configureren van een Dell Dimension nergens iets wordt gezegd over een ethernetkaart. Zit een dergelijke lan-aansluiting standaard op iedere dimension; kun je deze gewoon niet standaard bestellen of zie ik iets grandioos over het hoofd? Verder vraag ik mij keer op keer af wat hyperthreading technology is? Een term die mij niets zegt, vandaar dat ik het deze keer maar gewoon een keer vraag. Wat is het en wat heb je eraan?
Link naar reactie
[quote:296fe37ec0="Zenos"]Hyperthreading: http://www.intel.com/technology/hyperthread/[/quote:296fe37ec0] Okay, dus vooral bedoeld voor multitasking... [quote:296fe37ec0="Passer"]Mijn Dell: Dimension 4700 Standard Features: Intel® 915G Express chipset >> Geïntegreerde 10/100MB Netwerk kaart <<[/quote:296fe37ec0] Ah, het staat er dus gewoon wanneer je het type selecteert bij Dell. De nieuwe dimension heeft dus ook gewoon een geïntegreerde netwerkadapter. Vind het trouwens wel vreemd dat ze op het eindoverzicht niet even aangeven wat voor chipset e.d. er in het systeem zet. In ieder geval: bedankt mensen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...