Ga naar inhoud

welke laptop aan te raden?


Aanbevolen berichten

Ik ben voor mijn vader op zoek naar een voordelige laptop. (Voor internet, email, office, digitale foto's bekijken/bewerken) Ik zit te twijfelen tussen de volgende configuraties: Dell Inspiron 1150 Value N03115, Celeron 2400 Mhz, 40 GB HD (5400rpm), 256 MB, €628 Acer ASPIRE 1362LC, Sempron 1600 Mhz, 40 GB HD, 256 MB, €714 of Dell Inspiron 1150 Value N03115, Pentium 4 2800 Mhz, 40 GB HD (5400 rpm), 256 MB, €784 M'n vader wil er tussen de 700 en 800 euro aan uitgeven. Wat is wijsheid: de eerste configuratie, en er 256 MB laten bijprikken voor €60? Of voor één van de andere configuraties gaan? Welke processor is 'het beste' of maakt dat voor datgene waar de laptop voor gebruikt gaat worden niet uit? Of zijn er nog andere mogelijke alternatieven die meer value for money geven?
Link naar reactie
Als je kijk naar absolute kracht dan is de laatste het beste maar ook het duurste, sowieso lijkt het me verstandig om eigenlijk meteen 256 er bij te kopen want 256 mb is niet veel om op te draaien tegenwoordig. Ik denk ook voor de dingen die er mee gedaan gaan worden dat opzich die goedkopere celeron met 256 erbij ook prima is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...