Ga naar inhoud

van 2 mb cache naar 8 mb cache


Aanbevolen berichten

ik wil mijn hardeschijf vervange naar een maxtor 200 bg 7200 rpm 8mb cache mijn systeem nu amd 64 3000+ msi K8TM-ILSR nivdia geforce 5200 512 md ddr sd ram (pc3200) 400 mHz maxtor 120gb 7200 rpm sweex voeding 450 watt super low noise sweex wireless pci card 11g AC Silencer 64 TCL S754/S939 is dit aan te raden ? of is het verschil bijna niet merkbaar
Link naar reactie
[quote:25314d34d4="eric1234"]of is het verschil bijna niet merkbaar[/quote:25314d34d4]Het verschil moet je merken, het is 80GB extra opslagruimte als je de oude HDD eruit haalt. Maar je kunt ook gewoon die oude erin laten zitten en dan heb je 200GB extra. :wink: Qua prestaties maakt het vrijwel niets uit, ik zou wel WinXP en het wisselbestand op de 8MB schijf installeren, dat zal iets schelen. Als je trouwens betere prestaties wilt in games, moet je de videokaart vervangen, maar dat terzijde. :wink:
Link naar reactie
de een raad het me wel aan de ander niet nog steeds een twijfel geval hah ik ben van plan om het volgende nog te doen 512 mb ddr pc3200 kingston erbij videokaartvervange voor die xfx6600 gt agp nieuwe lcd scherm philips 19 inch rsp tijd 12 ms later misschien ander processor amd 3500+ socket 7 nog wat ha en dan zeker een andere hardeschijf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...