Ga naar inhoud

Drogisterij aanbieding computer


Aanbevolen berichten

[quote:183649c24a="Obi-wan-kenobi"]En bij het plaatsen van een zwaardere videokaart kunnen dus die voedings- en koelingsproblemen gaan ontstaan. WinXP installeren moet een beetje computeraar zelf kunnen (incl. partitioneren van de HDD: iets wat bij kant-en-klare PC's dus niet naar eigen wens gebeurd is).[/quote:183649c24a] Dat eerste had je al eerder genoemd, bij zwaardere kaart, dan NOG eerder koelings en voedingsproblemen in de pc. Maar van dat partioneren is weer een nieuw genoemd nadeel van een kant en klare pc ja. Want partioneren, dat is iets wat manlief altijd wel doet en wel op zijn eigen manier..... Hij heeft van het weekend veel na te lezen hahahahaha ;) Maar wel veel buikbare tips, thanks mensen, zelfs ik wordt steeds wijzer :) Groetjes :D
Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

DimensionTM 5000 Intel® Pentium® 4 Processor 520 met HT Technology (2.80GHz, 1MB L2 cache, 800MHz FSB) Microsoft® Windows® XP Home Van 256MB, naar 512MB GRATIS Dell 720 kleuren printer Bespaar 70 € (excl BTW) Vanaf € 299 Excl. BTW en Transport. Bespaar 70,-. Geldig t/m 16-3-2005 Nu inclusief gratis printer dus :lol: wel zo kaal mogelijk bestellen dus, extra's kosten bij dell erg veel, kun je beter ergens anders los kopen en iemand die een beetje handig is in laten bouwen :wink: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_Q1_W6_dimen_5000_D03501?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd (prijs is wel ex btw, voor bedrijven :P:P) Anders betaal je veel meer, iemand laten regelen dus 8) Klasgenoot van me heeft er ook een besteld
Link naar reactie
[quote:f43c9cf65b="Kiyoshi"]Bij die akties is het vaak zo dat je de software garantie verliest wanneer je de partitie indeling veranderd. Let hier dus goed op. Probleem hierbij is dat veel bedrijven dan ook hun hardware garantie schrappen, want vaak zijn beide vormen van garantie aan elkaar gekoppeld.[/quote:f43c9cf65b]Lijkt mij een broodje aap-verhaal: Partitioneren gebeurt gewoon softwarematig, dus dat kun je met de OEM-licentie van WinXP ook weer terugzetten. Bij Compaq/HP heb je wel vaak zo'n restore-partitie, zo van: "draai de restore, ben je wel alles kwijt, maar WinXP werkt dan wel weer". Of de hellupdesk van Dell ook zo werkt, weet ik niet. [size=9:f43c9cf65b]Wat heb je trouwens aan "software garantie" bij M$ produkten? :lol: [/size:f43c9cf65b]
Link naar reactie
ik snap dat dell spul niet: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_Q1_W6_dimen_5000_D03501?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd 299 ex btw en transport ik klik op config en bestel http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=57794&c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&oc=D03501&rbc=D03501&s=bsd&sbc=nlbsdftdppdesktop1 € 429 ex btw en transport zelfs bij -70 euro kom ik niet op 299 euro
Link naar reactie
[quote:ccfff9c818="Vandread"]ik snap dat dell spul niet:[/quote:ccfff9c818] Je moet bij 'Support Uitbreidingen' dus kiezen voor '1 Jaar CAR (Collect and Return) [minderprijs € 130]' i.p.v. 'Basic Package: 3 Year Next Business Day onsite support & 30 day Online MultiMedia Training'. Maar dan nog kom je niet onder € 75 (ex. BTW) verzendkosten uit ... [size=9:ccfff9c818](krijg je d'r een stripper bij of zo ... ?)[/size:ccfff9c818] Totaal incl. BTW dus 445 euro.
Link naar reactie
[quote:cf010b6ac5="Obi-wan-kenobi"][quote:cf010b6ac5="Kiyoshi"]Bij die akties is het vaak zo dat je de software garantie verliest wanneer je de partitie indeling veranderd. Let hier dus goed op. Probleem hierbij is dat veel bedrijven dan ook hun hardware garantie schrappen, want vaak zijn beide vormen van garantie aan elkaar gekoppeld.[/quote:cf010b6ac5]Lijkt mij een broodje aap-verhaal: Partitioneren gebeurt gewoon softwarematig, dus dat kun je met de OEM-licentie van WinXP ook weer terugzetten. Bij Compaq/HP heb je wel vaak zo'n restore-partitie, zo van: "draai de restore, ben je wel alles kwijt, maar WinXP werkt dan wel weer". Of de hellupdesk van Dell ook zo werkt, weet ik niet. [size=9:cf010b6ac5]Wat heb je trouwens aan "software garantie" bij M$ produkten? :lol: [/size:cf010b6ac5][/quote:cf010b6ac5] Al die pc's bij supermarkten of drogisterijen hebben een restore partitie. Hiermee kun je de C partitie weer terug zetten, daardoor werkt de pc vaak weer. Wijzig je iets, dan werkt dit niet meer en vervalt (een deel van) je garantie. Dit is zeker geen onzin. Vraag de garantie voorwaarden maar eens op.
Link naar reactie
[quote:933422cc85="Kiyoshi"]Dit is zeker geen onzin. Vraag de garantie voorwaarden maar eens op.[/quote:933422cc85]Ik geloof je wel hoor, dat ze moeilijk kunnen doen als er geen restore-partitie op zit, moelijker voor zo'n hellupdesk om het probleem te vinden. Ik vind zo'n garantiebepaling wel complete onzin, het zou van den gekke zijn dat je zelf niet kunt bepalen wat voor partitie-indeling je wilt. Je sloopt er je PC niet mee als je herpartitioneert. En waarom een restore-partitie? Je kunt ook gewoon een restore-CD gebruiken: Het heet WinXP.
Link naar reactie
[quote:1eb01f3dac="Jim van Zweeden"]Dat meen je niet!!! Dell die ook maar één euro meer uitgeeft dan strikt noodzakelijk? Niet te geloven toch! Maar in ieder geval mijn nederige excuses :cry:[/quote:1eb01f3dac]No sweat. :wink: Maar het kan best zijn dat Dell 1 dollar per licentie betaalt aan Microsoft, daar zie ik die gasten nog wel voor aan ook. 1 pot nat, die Amerikanen: Dell kan dan mooi goedkoop systemen leveren incl. OS en Microsoft regelt op deze manier dat de simpele consumenten 'gedwongen' worden Windows te gebruiken.
Link naar reactie
[quote:fa6fc99ba4="NoepZor"]Excl. BTW, [b:fa6fc99ba4]Incl. Transport.[/b:fa6fc99ba4] Bespaar 70,-. Geldig t/m 16-3-2005 [/quote:fa6fc99ba4]Bizar, vandaag lukt het wel op [url=http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=57794&c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&oc=D03501&rbc=D03501&s=bsd&sbc=nlbsdftdppdesktop1]die site van Dell[/url]: :roll: Subtotaal 299,00 EUR 19,00 % 355,81 EUR Totale leveringskosten 75,00 EUR 19,00 % 89,25 EUR Korting leveringskosten -75,00 EUR 19,00 % -89,25 EUR Totaalprijs 299,00 EUR 19,00 % 355,81 EUR Stel je doet er tevens een upgrade bij naar 1024MB DDR2, All-in-one printer en optische muis: Intel® Pentium® 4 Processor 520 met HT technologie (2.80GHz, 800MHz fsb, 1MB cache) NL - Microsoft® Windows® XP Home Edition Upgrade to Dell Photo [b:fa6fc99ba4]All in One[/b:fa6fc99ba4] Printer 922 [meerprijs € 20] 1 Jaar CAR (Collect and Return) [b:fa6fc99ba4]1024MB[/b:fa6fc99ba4] Dual Channel DDR2 400Mhz [2x512MB] geheugen [meerprijs € 100] 80GB (7200rpm) Serial ATA harde schijf met 8MB DataBurstTM cache 16x DVD-ROM Soundblaster Audigy 2 ZS 7.1 Soundcard Dell® Standaard Toetsenbord (QWERTY) zwart Dell USB [b:fa6fc99ba4]Optical[/b:fa6fc99ba4] muis [meerprijs € 10] NL - Microsoft® Works 7.0 Subtotaal 429,00 EUR 19,00 % 510,51 EUR Totale leveringskosten 75,00 EUR 19,00 % 89,25 EUR Korting leveringskosten -75,00 EUR 19,00 % -89,25 EUR [b:fa6fc99ba4]Totaalprijs[/b:fa6fc99ba4] 429,00 EUR 19,00 % [b:fa6fc99ba4]510,51 EUR[/b:fa6fc99ba4] Hang er zelf nog een zwarte 16x DL DVD+/-RW brander in en een nVidia GeForce 6600 PCI-E videokaart, en je hebt voor plm. 700 euro een heel strak systeem! [b:fa6fc99ba4]@Noepzor: Weet je toevallig of je voor deze Dell Dimension 5000 verplicht bent een bedrijf op te geven, of kun je ook gewoon als particulier die config bestellen, als je maar die BTW afdraagt?[/b:fa6fc99ba4]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...