Ga naar inhoud

Uitbreiden van Compaq Deskpro EP


Aanbevolen berichten

Wil een Compaq Deskpro uitbreiden en upgraden naar windows XP prof. Wat zijn de minimale specs waarmee het systeem redelijk zal draaien onder XP? en weet iemand of er beperkingen zijn met geheugen en harddisk? Max. grootte volgens mij 64GB van de harddisk. Heb ergens gelezen dat er deel van drivers of zoiets op harddisk staat. Hoe kan ik het makkelijkst een andere harddisk plaatsen en systeem weer goed werkend krijgen? Huidige Specs: EP/P500/6b/9/64 P3 500 6 GB HDD 64MB ram
Link naar reactie
Voor windows XP is 256 MB ram toch wel aan te raden, 128 MB is echt het minimum, maar dan draait het voor geen meter. Verder heb je voor de installatie incl SP2 "maar" 2 GB nodig, dus opzich kan je hdd er mee door. Aangezien je een p3 van 500 mhz hebt zou ik geen XP er op zetten, maar windows 2000. Deze is iets lichter en verder praktisch het zelfde als XP. Geheugen upgraden naar 128 MB of meer is in elk geval aan te raden, ook als je windows 98 draait.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...