Ga naar inhoud

Goedkoop systeem


Aanbevolen berichten

[quote:5f05541929="harmtido"]Ik vermoed dat Dell mensen met goedkope systeemprijsjes wil lokken, om vervolgens schandalig te verdienen aan ( onontbeerlijke) extras, zoals extra geheugen! En waarschijnlijk vervalt je garantie als je er zelf geheugen bij insteekt.[/quote:5f05541929] Een floppy drive voor 25 OMG die koop ik voor nog geen tien euro!
Link naar reactie
ik denk dat de meeste mensen die bij dell kopen ook niet allemaal dingen erbij kopen en gaan kijken van 'is dit waar voor mijn geld' maar volgens mij zijn dat mensen die gewoon makkelijk een pctje willen hebben en niet weten dat een celeron $!%$^ is. (no offence voor de dell bezitters :P :wink:) Kortom: Dell is niet voor uitbreiden (duh!) maar voor makkelijk, snel, eigenlijk: easy as dell :P :lol: @Obi: Juist dat bedoelde ik :P
Link naar reactie
Kijk even hier eens naar. Leuk systeempje maar ..... [b:4c88170e18][size=18:4c88170e18][/size:4c88170e18]€ 3.294[size=12:4c88170e18][/size:4c88170e18][/b:4c88170e18] http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=57864&c=nl&cs=nldhs1&l=nl&oc=D03XP7&rbc=D03XP7&s=dhs&sbc=nldhsrsdimen_xps_1 Kijk ook ff naar die meerpijzen voor extra's Hier een paar echt wazige: 128Mb USB stick €58 van 500 naar 800GB raid, meerprijs €631!!! (kost die 2x250 dan niets ?!?!) extra HD: 250GB (8MB cache) + €296 | 400MB (8MB cache) + €571 :o Als ik dit zo zie wordt ik een beetje ziek. Ik ben wel goed, maar niet gek......
Link naar reactie
Moet je eens kijken wat de cartridges kosten van de gratis printers, of de usb kabel die je er los bij moet kopen! Bij Dell € 19,-- (incl BTW) Elders € 4,00 (incl BTW) Of neem de bezorgkosten... En ook, er zit nooit een floppydrive meer in (=extra). Maar ik moet eerlijk bekennen dat het prima machines zijn, die Dell's!
Link naar reactie
Het is inmiddels denk ik wel duidelijk dat de goedkoopste Dell (van 299 euro, ik weet niet waarom die link van TS nu 307 euro aangaf) i.c.m. 1 jaar collect & return best een aardige keus is, als je prijs stelt op OEM-versies van WinXP, Works 7.0 en een CD-brander en niet veel processorkracht nodig hebt. Standaard 256MB (dubbel geheugen actie) en gratis transportkosten houden de PC ook z'n geld waard, als je maar geen extra opties neemt! Want daar verdient Dell blijkbaar goud geld mee. http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/dimen_2400?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...