Ga naar inhoud

Goedkoop systeem


Aanbevolen berichten

[quote:7f242ea476]Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics[/quote:7f242ea476]Lijkt me dus gewoon standaard onboard zooi... Weet niet wat je ermee wilt; Voor internetten en office zal dit prima volstaan. Voor Photoshop wss ook wel, maar voor games e.d. zal/zul je iets beters moeten hebben (pacman zal het wel doen maar Far Cry e.d. natuurlijk niet :wink:)
Link naar reactie
[quote:874e651c59="DF"][quote:874e651c59="gerben"]Lijkt mij zelfs belachelijk duur. http://www.citypc.nl/productinfo.html?product=6500[/quote:874e651c59] Dan heb je er wel nog geen Windows op hé.En de processor lijkt me ook iets minder sterk dan die van de Dell. :wink:[/quote:874e651c59] sempron 2200 is sneller dan celeron 2,6 ff wachten, ben ff een linkje aan t zoeken :P
Link naar reactie
[quote:2ccbd23946="gerben"]Ik vind 196 euro wel een beetje duur voor een oem versie van windows...[/quote:2ccbd23946]Die 196 euro is wel incl. 3 jaar onsite hardwaregarantie. Doe je 1 jaar collect&return, dan komt het systeem op [b:2ccbd23946]307 euro[/b:2ccbd23946] (+ gratis thuisbezorgd, aktie van Dell). Dus dat is eigenlijk 78 euro extra voor die OEM-versie, t.o. die CityPC. [url=http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=bedhs&l=NL&m=eur&n=&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=nldhsONL&evl=nldhsONL-D03245&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=nldhsrsdimen_2400_3&co=&b=57842&bc=D03245&dr=y]Zo gemakkelijk als een Dell[/url] Als je dus niet zoveel processorkracht nodig hebt, dan is het eigenlijk wel een strakke aktie van Dell: Dat systeem van ze is qua kast en moederbord wel wat beter dan die CityPC, plus dat die Dell nog een CD-writer (die CityPC van 229 euro is standaard met CD-ROM) heeft en er ook nog een OEM-licentie van MS Works 7.0 bijgeleverd wordt. Aan opties tegen meerprijzen zou ik zeker niet doen bij Dell, die meerprijzen slaan nergens op. Beetje geheugen upgraden en DVD-writer/HDD/FDD inbouwen moet je gewoon zelf doen.
Link naar reactie
[quote:a140006d3b="gerben"]En wat denk je hier bijvoorbeeld van dan? http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?t=74765[/quote:a140006d3b]Geen idee, ik ben permanent gebanned van het HWI forum. :lol: [quote:a140006d3b="gerben"]Even scrollen in het bovenste frame. [/quote:a140006d3b]Ja, dat had FTI ook wel gezien ... maar ik denk dat z'n vraag meer was: Welke malloot kiest nou de onderste optie van de twee? :roll:
Link naar reactie
zo'n Dell opzich is wel leuk, maar je moet vooral geen opties nemen floppydrive van 24 euro! meerprijs voor 512 MB ipv 256MB ram 96,80 euro!!!!!!!!!!!! meerprijs van een 160 GB schijf tov een 40 GB schijf 96,80 euro!!!!!!! waar ik woon ( enschede dus) koop je voor dat geld een 160 GB schijf voor 92 euro. En 512 MB ram voor minder dan 70 euro. Nieuwprijzen, geen meerprijzen dus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...