Ga naar inhoud

Antec NeoPower knalde


Aanbevolen berichten

Mijn Antec neopower 480 gaf na een felle knal de geest :cry: Deze voeding was notabene nog maar 7 dagen oud.... :evil: :evil: Ik was niet eens aan het benchen, alleen een beetje neverwinteren... Hebben anderen ervaring met deze Antec voeding?? Mijn ervaring was dat die lekker stil was en stabiele lijnen had, geen fluctuatie te zien. Alleen jammer dat die zo kort geleefd heeft... Ik wil het toch nog eens proberen met een nieuwe, al een mailtje gestuurd naar de leverancier. Eens kijken wat hij ervan vindt... Garantie lijkt me in ieder geval geen probleem.... :-? Ik heb nu een reserve Coolermaster voeding (350W) geplaatst, damn wat maakt die een lawaai.... Edit: Dit zijn de sensor uitlezingen in Everest na plaatsten vervangende voeding... Sensortype Winbond W83627THF (ISA 290h) Moederbordnaam Asus A8V Series Temperaturen Moederbord 26 °C (79 °F) CPU 30 °C (86 °F) Koelingsventilatoren CPU 1671 RPM Spanningswaarde CPU Core 1.63 V +3.3 V 3.28 V +5 V 4.97 V +12 V 11.65 V Temps en de 3.3./5V lijnen zien er goed uit. Moet ik me nog zorgen maken over de 12V lijn?? Ik vind hem een beetje aan de lage kant...
Link naar reactie
Idle voltages zeggen vaak niet zoveel. stress je pc eens goed met een benchmarkprogramma/burn in programma. dan kun je pas een beeld trekken of de voeding wel voldoende is. kan best zijn dat 12V nu redelijk lijkt, maar onder full load helemaal inklapt ( coolermaster is ook geen troep, dus zal wel meevallen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...