Ga naar inhoud

HP Netserver LH Pro ide kanaal + CD gezocht!!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier een netserver LH Pro van HP, deze heeft dus ook een (1) ide kanaal, nu wil ik bij gebrek aan scsi schijven booten van een IDE schijf als dit mogelijk is met dit ide kanaal. Dit omdat ik hier zo'n 10 ide hd's heb die ik anders toch niet gebruik en ik t zonde vind om dus een scsi schijf aan te schaffen (nieuw niet te krijgen voor dit oude type server). Ik heb al geprobeerd om in de bios te komen (voor de ide disks) (heeft zo'n ding dat eigenlijk??) maar als deze dat heeft is het me nog niet gelukt om erin te komen. En anders zijn alle andere alternatieven om de server draaiend te krijgen ook welkom. Ook als je nog schijven voor een zacht prijsje voor me hebt (wel scsi dan!). Ik heb geen idee wat ik nog nodig heb om de schijf aan te sluiten, er zitten van die hot swappable dingen in, ik maak straks wel ff een foto, alle info is welkom, dus ook als de foto er is wat ik nog nodig heb om scsi disks aan te sluiten! MvG Yannick
Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid: ik heb weinig kijk op servers en zo maar kwam wel deze link tegen waar je mogelijk wat aan hebt: [url]http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?locale=en_US&taskId=135&prodSeriesId=50440&prodTypeId=15351&pnameOID=15490[/url] Voor zover ik het begrijp heb je cd's of floppy's nodig met daarop de programma's lhpro.exe en lhpro1.exe. Door daarmee op te starten kun je blijkbaar de BIOS-instellingen veranderen. Een soort flash-proces lijkt me. De rechtstreekse downloadlink is: [url]http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?locale=en_US&pnameOID=15490&taskId=135&prodTypeId=15351&prodSeriesId=50440&submit.y=5&submit.x=8&lang=en&cc=us&swEnvOID=54[/url] en dan even iets omlaag scrollen Jim
Link naar reactie
Nee, idd. Ik heb al het mogelijke gedownload. En alles geprobeert, er werd steeds vanalles geupdate maar ik kon nooit wat instellen. Op engelse fora ook nog gezocht, mensen met dezelfde problemen, dan blijft dat je de HP navigator disc nodig hebt. Deze word niet meer door hp geleverd, dus vandaar dat ik er hier om vraag...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...