Ga naar inhoud

canon printer uit de USA kan dit???


Aanbevolen berichten

[quote:6b57be095a="joopbecks"]nee ik heb hem nog niet gekocht . eerst maar even dit checken dacht ik.[/quote:6b57be095a] ja dat is beter dan een printer op de schoorsteen :wink: het scheeld wel een boel munten http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002GU4DA/103-1572580-5664616?v=glance of nederland plusminus 122.90 euro
Link naar reactie
[quote:ba2a6977a0="tomvdlee"]Je moet ook nog uitkijken of cardridges die je in Nederland koopt wel zullen passen. Heb meen ik pas geleden een berichtje op dit forum gelezen van iemand die een printer in Japan had gekocht. Dit type kon je ook in Nederland kopen alleen paste de cartridges die hij in Nederland kocht niet.[/quote:ba2a6977a0] ik kn me dat tpoic ook herinneren. Alleen had de persoon een cartridge met een ander nummer gekocht. Hij ging ervan uit dat als ze hetzelfde eruit zien, dat ze ook hetzelfde zijn. Net zoiets als een cd en dvd. dvdziet eruit als een cd maar je krijgt hem echt niet aan de praat in een cdrom speler
Link naar reactie
[quote:6685afd7c3="joopbecks"]Toch maar een gekocht voor 67 euro inc. verzenden. Bij canon geinformeerd, was geen probleem met 110V/50Hz zeiden ze.[/quote:6685afd7c3] je hebt nu eentje gekocht in de USA? veel succes met deze miskoop dan.. je hebt een aantal problemen: 1) usa gebruikt een ander stekkertype als wij hier in NL ( je kan dat ding hier volgens mij niet in het stopcontact krijgen 2) tenzij er op de voeding een omvormswitch zit ( net als op sommige PC voedingen) knal je dat ding zo kapot als je hem op 230 zet ( ipv de 110V waarvoor hij gemaakt is.)_
Link naar reactie
[quote:6b13bfc8a1="turbulence"][quote:6b13bfc8a1="joopbecks"]Toch maar een gekocht voor 67 euro inc. verzenden. Bij canon geinformeerd, was geen probleem met 110V/50Hz zeiden ze.[/quote:6b13bfc8a1] je hebt nu eentje gekocht in de USA? veel succes met deze miskoop dan.. je hebt een aantal problemen: 1) usa gebruikt een ander stekkertype als wij hier in NL ( je kan dat ding hier volgens mij niet in het stopcontact krijgen 2) tenzij er op de voeding een omvormswitch zit ( net als op sommige PC voedingen) knal je dat ding zo kapot als je hem op 230 zet ( ipv de 110V waarvoor hij gemaakt is.)_[/quote:6b13bfc8a1]beetje lullig om de boel af te zeiken . kijk hier maar eens dat het geen probleem is . http://www.omvormer.net/nl/dept_10.html
Link naar reactie
[quote:9ac8f487cb="plextor"][quote:9ac8f487cb="turbulence"][quote:9ac8f487cb="joopbecks"]Toch maar een gekocht voor 67 euro inc. verzenden. Bij canon geinformeerd, was geen probleem met 110V/50Hz zeiden ze.[/quote:9ac8f487cb] je hebt nu eentje gekocht in de USA? veel succes met deze miskoop dan.. je hebt een aantal problemen: 1) usa gebruikt een ander stekkertype als wij hier in NL ( je kan dat ding hier volgens mij niet in het stopcontact krijgen 2) tenzij er op de voeding een omvormswitch zit ( net als op sommige PC voedingen) knal je dat ding zo kapot als je hem op 230 zet ( ipv de 110V waarvoor hij gemaakt is.)_[/quote:9ac8f487cb]beetje lullig om de boel af te zeiken . kijk hier maar eens dat het geen probleem is . http://www.omvormer.net/nl/dept_10.html[/quote:9ac8f487cb] waarom lullig? tuurlijk ik snap ook wel dat het zonder problemen kan met omvormer, maar wat een gedoe. wat kost zo'n omvormer extra? 20 euro ofzo. ik begin nu wel te twijfelen wat ie gedaan heeft, aangezien ze hier nieuw ook 66 euro kosten ( goedkoopste in pricewatch) en dat is precies de prijs die hij aangeeft, dus lijkt me beter even te wachten en zien wat ie nu daadwerkelijk heeft gedaan....
Link naar reactie
turbulence [quote:070d494b62]waarom lullig? tuurlijk ik snap ook wel dat het zonder problemen kan met omvormer, maar wat een gedoe. wat kost zo'n omvormer extra? 20 euro ofzo. ik begin nu wel te twijfelen wat ie gedaan heeft, aangezien ze hier nieuw ook 66 euro kosten ( goedkoopste in pricewatch) en dat is precies de prijs die hij aangeeft, dus lijkt me beter even te wachten en zien wat ie nu daadwerkelijk heeft gedaan....[/quote:070d494b62] IK heb zo'n omvormer met een stekker aansluiting. Het ging mij om de freq. Hier is de goedkoopste inc. verzenden +/- 125 euro. [url]http://www.pricewatch.info/item/20769/[/url]
Link naar reactie
omvormers leveren geen problemen heb ik ervaren in de tijd toen een 10 mbit hub duur was. Turbulence : als joopbecks het in de USA wil kopen, dat moet je respecteren. Het is zijn geld en hij zal wel een reden hebben die ons niets aangaat. Op zichzelf kan ik een heel eind met je meegaan, waarom nietin NL dan heb je een hoop sores minder. Ik heb niet naar de prijzen gekeken, vindt ik niet zo relevant. De Euro is sterk tov de dollar. Alleen waar leg je de grens. Ik hoop dat als joopbecks de boel heeft ontvangen hij ons op de hoogte houdt of het goed gaat met de omvormer. Joop : ik duim voor je dat je geen invoerrechten en BTW hoef te betalen
Link naar reactie
[quote:2d6f6a36d3="Bosje"]omvormers leveren geen problemen heb ik ervaren in de tijd toen een 10 mbit hub duur was. Turbulence : als joopbecks het in de USA wil kopen, dat moet je respecteren. Het is zijn geld en hij zal wel een reden hebben die ons niets aangaat. Op zichzelf kan ik een heel eind met je meegaan, waarom nietin NL dan heb je een hoop sores minder. Ik heb niet naar de prijzen gekeken, vindt ik niet zo relevant. De Euro is sterk tov de dollar. Alleen waar leg je de grens. Ik hoop dat als joopbecks de boel heeft ontvangen hij ons op de hoogte houdt of het goed gaat met de omvormer. Joop : ik duim voor je dat je geen invoerrechten en BTW hoef te betalen[/quote:2d6f6a36d3] juist die laatste zin maakt het verschil die hij nog niet meegenomen heeft in zijn prijsberekening.. import uit de USA kost altijd extra, invoerrechten en BTW komen altijd over de prijs heen die vermeld staat. dus stel hij koopt hem in de usa voor 67 euro. dan komt er iig 19% btw overheen, dan wordt het 79,73. doaunerechten ( invoerrechten dus) zijn 12% totaalprijs zal dan zitten rond de 90 euro. dan heb je dus een printer gekocht uit de USA. goedkoopste hier is 102 euro http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/320 voor die 12 euro ging ik niet al dat gedonder opzoeken, stel dat ie beschadigd aankomt. naja, hij heeft al een omvormer, dus dan scheelt het al weer iets, maar ik had in ieder geval niet deze gok genomen voor die paar centen
Link naar reactie
Turbulence zoals ik zei ik ga een heel eind met je mee. Maar je had dan ook de invoerrechten en BTW kunnen noemen, dat was een stuk duidelijker geweest toch ?? :wink: :wink: :wink: Ik dacht dat bij de invoerrechten ze niet de bon uit de USA als maatstaf hanteren maar een europese prijs (die vaak hoger is dan USA). Maar goed : wachten of alles gaat werken ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...