Ga naar inhoud

draadloze camera


Aanbevolen berichten

Hallo allen, ik zal een deze dagen vader worden van een zeer lief kindje, en als babyfoon heb ik een draadloos camera systeem. Punt is alleen dat deze geen beeld doorgeeft. Ik heb contact opgenomen met de leverancier, maar die reageert maar niet op mijn mailtjes, en ik dacht. Dit lijkt wel een beetje op een hardwarevraag, en hiermee kunnen jullie mij wellicht helpen. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Het systeem zit op de 2.4 gigahertz frequentie. Dank jullie!
Link naar reactie
[quote:e97f7fb679="Sootyhippo"]Er staat op de site niets, en de Aldi... tja... daar heb je niets aan.. :roll:[/quote:e97f7fb679]Ik heb juist goede ervaringen met de Aldi. Als iets niet werkt, breng je het terug met de mededeling:"Het werkt niet". Vervolgens krijg je zonder problemen je geld terug. Mits je uiteraard de kassabon/het garantiebewijs nog hebt. Maar over je probleem. Krijg je überhaupt geen beeld of alleen ruis? En heb je de handleiding gelezen en alles goed ingesteld? Niet dat ik je intelligentie wil onderschatten - in tegendeel - maar om uit te sluiten dat het een gevalletje: "stekkertje vergeten/schakelaar verkeerd" is.
Link naar reactie
Hey CK, zie het ook niet als een belediging, maar ff checken is altijd goed! Maar ja, ik heb alles gecontroleerd. Ik wil hem niet inleveren, omdat het systeem goed is. Ik krijg helemaal geen beeld door, ook geen ruis. Nou heb ik hier eerder iets gelezen over aardlussen die een draadloos tv systeem stoorde, en dacht dat dit iets kon zijn.
Link naar reactie
[quote:31cb31fe28="Sootyhippo"]Ik wil hem niet inleveren, omdat het systeem goed is. Ik krijg helemaal geen beeld door, ook geen ruis.[/quote:31cb31fe28]Ik kan die twee zinnen niet helemaal rijmen met elkaar; het systeem is goed, maar het werkt niet... :-? Werkt de ontvanger unit? In de zin dat het beeldscherm het doet? Ik ga er dan vanuit dat je een losse camera met antenne hebt en een ontvanger met geïntegreerd beeldscherm? Kun je 'm niet ruilen tegen een werkend exemplaar. Nou snap ik dat je daarmee bij de Aldi een beetje geluk moet hebben, want het zijn meestal tijdelijke artikelen, maar heb je dat eigenlijk al geprobeerd?
Link naar reactie
Sorry voor de onduidelijkheid. Het is een goed systeem, omdat het 5 minuten heeft gewerkt. Daarna probeerde ik het weer, en toen deed deze het niet meer. De 1e die ik heb gekocht heb ik omgewisseld met een nieuwe. De nieuwe werkte alleen helemaal niet. Maar de camera's zijn nu niet meer bij de Aldi te halen. Waar zou het aan kunnen liggen??
Link naar reactie
[quote:af976f8afe="Sootyhippo"]Sorry voor de onduidelijkheid. Het is een goed systeem, omdat het 5 minuten heeft gewerkt. Daarna probeerde ik het weer, en toen deed deze het niet meer. De 1e die ik heb gekocht heb ik omgewisseld met een nieuwe. De nieuwe werkte alleen helemaal niet. Maar de camera's zijn nu niet meer bij de Aldi te halen. Waar zou het aan kunnen liggen??[/quote:af976f8afe]Euh, aan het feit dat ie stuk is... Een apparaat wat er van het ene op het andere moment op onverklaarbare wijze mee ophoud, krijgt van mij het etiket:[b:af976f8afe]stuk[/b:af976f8afe]. En dingen die stuk gaan binnen de garantie periode ruil ik zonder pardon om. Of ik vraag m'n geld terug. Ik snap dat je er van baalt dat je Aldi aankoop niet fatsoenlijk werkt, maar persoonlijk zou ik me niet druk maken over het feit WAAROM hij stuk is, maar juist DAT hij stuk is. Omruilen dat ding en als ze bij de Aldi geen nieuwe meer kunnen leveren je geld terug vragen. Dat zou geen probleem moeten zijn. Je kunt eindeloos blijven gissen naar de oorzaak van je falende apparaat, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Sowieso zijn er legio mogelijkheden, maar de kans is groot dat er inwending een gewoon iets niet goed zit. En dat kun je zelf toch meestal niet repareren. Je kunt beter je energie steken in het zoeken naar een dergelijke aanbieding bij een andere winkel, bv: http://www.24shopping.nl/catalog/product_info.php/cPath/2_171/products_id/661 http://www.hermeselectronics.nl/pi/product/28992_hape_ea74.html http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=13429 http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12429
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Ik ben er voor de helft uit.. 8) Ik had de stekkers omgedraaid, dus de stekker van de TV in de camera, en stekker van camera in de tv... :oops: Het is nu zo, dat het geluid doorkomt, maar het beeld nog niet. Ik ga snel naar de leverancier, die kon het zo oplossen. Ik zal jullie op de hoogte houden. ps, het is een zoon geworden!!! :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...