Ga naar inhoud

USB apparaten werken niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een schone Windows XP installatie gedaan en nu werken mijn USB apparaten niet meer. Ze worden wel herkend door Windows, want de wizard nieuwe hardware wordt geopend, maar als vervolgens de drivers moeten worden geinstalleerd, dan geeft de wizard aan dat dit mislukt is. Het gaat hierbij om de originele drivers van de fabrikant van de digitale camera en de printer. Zelfs als ik een USB memory stick erin stop, dan werkt dit niet en komt de wizard nieuwe hardware op en vervolgens mislukt de installatie. Ik vermoed dat het met de USB controllers ofzo te maken heeft?
Link naar reactie
[quote:b53e7b4e20="Emiel333"]Ik heb hetzelfde probleem. Opeens herkent hij mijn Epson scanner niet meer. Ik heb een moederbord van Asus, maar als ik die driver installeer, helpt het ook niet. Heeft er iemand een oplossing?[/quote:b53e7b4e20] Werkt je USB wel correct (andere USB apparatuur)? Is het een USB scanner op USB2 of 1.1? Wat is je besturingssysteem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...