Ga naar inhoud

Probleem Logitech Cordless Desktop Express


Aanbevolen berichten

Het volgende probleem heb ik met mijn nieuwe Logitech Cordless Desktop Express. Als ik de PC aanzet werkt de muis gewoon goed. Wanneer ik echter een toets op het toetsenbord indruk stopt zowel de muis als het toetsenbord ermee (PC hangt overigens niet). Als ik dan op het connect knopje druk begint er wel een lampje te knipperen op de zender maar er gebeurd verder niks. Eerst op connect van de zender en dan de ontvanger levert ook niks op. Wanneer ik het in BIOS ga werkt het toetsenbord wel goed. Ik heb het ook al op een ander systeem geprobeerd en dat werkt ook. Ik heb de Logitech iTouch software al verwijderd maar dit heeft geen effect. Windows XP SP2. PS2 muis/toetsenbord. Een bedraad toetsenbord en muis werkt wel goed. Deze draadloze set heeft het echter ook even zonder problemen gedaan maar helaas nu niet meer. Ik hoop dat iemand me kan helpen. :)
Link naar reactie
Ga eens naar de logitech helpdesk:http://logitech-nl-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_nl_emea.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=epyAW8zh&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_prod_lvl1=11&p_prod_lvl2=348&p_search_text=&p_new_search=1 en snuffel er eens rond. ps: resultaat niet gegarandeerd: 'k zit zelf met een logitech muis (draadloos) die bij tijd en wijle ook bevriest. Soms 0 keer in een week, dan weer 5x per dag. ps: tip: je hebt toch je usb niet verstoken want sommige draadloze apparaten willen gebruikt worden op de poort waarop ze geinstalleerd geweest zijn
Link naar reactie
[quote:5f1841e8da="Passer"]Ga eens naar de logitech helpdesk:http://logitech-nl-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_nl_emea.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=epyAW8zh&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_prod_lvl1=11&p_prod_lvl2=348&p_search_text=&p_new_search=1 en snuffel er eens rond.[/quote:5f1841e8da]Deze zou misschien van toepassing kunnen zijn: http://logitech-nl-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_nl_emea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1408&p_created=1083592165&p_sid=PwlCq9zh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTkmcF9wcm9kX2x2bDE9MTEmcF9wcm9kX2x2bDI9MzQ4JnBfcGFnZT0x&p_li=. Ik heb dit uitgevoerd maar helaas zonder resultaat.[quote:5f1841e8da="Passer"]ps: resultaat niet gegarandeerd: 'k zit zelf met een logitech muis (draadloos) die bij tijd en wijle ook bevriest. Soms 0 keer in een week, dan weer 5x per dag.[/quote:5f1841e8da]Bij mij bevriezen het toetsenbord en muis pas als ik een toets van het toetsenbord indruk, maakt niet uit welke. Zolang ik het toetsenbord niet gebruik, werkt de muis wel. [quote:5f1841e8da="Passer"]ps: tip: je hebt toch je usb niet verstoken want sommige draadloze apparaten willen gebruikt worden op de poort waarop ze geinstalleerd geweest zijn[/quote:5f1841e8da]Mijn toetsenbord en muis zijn via PS2 aangesloten. Zou het een software conflict kunnen zijn? Ik heb een schone installatie op de nieuwe PC uitgevoerd. Halverwege heb ik de draadloze set aangesloten. Op 'n gegeven moment stak het probleem de kop op. Door een reset kon dit opgelost worden maar nu helpt resetten ook niet meer. Iemand 'n idee?
Link naar reactie
[quote:6b1b01baf9="Jim van Zweeden"]Die laatste opmerking zou wel eens hout kunnen snijden JBS, misschien vindt Windows het niet fijn als hij halverwege een nieuwe installatie plotseling met andere hardware wordt opgezadeld. Zou zo maar tot enige verwarring kunnen leiden met de drivers.[/quote:6b1b01baf9]Niet gedurende een installatie maar gewoon tussen twee installaties in.
Link naar reactie
[quote:6dd7d24938="taco78"]Je moet het knopje op de receiver een tijdje ingedrukt houden" 3-5 seconde" en dan kort op het toetsenbord, vaak 2 of soms 3 keer in die volgorde moet ie het doen.[/quote:6dd7d24938]Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar zonder resultaat. Ik ben de PC maar opnieuw gaan installeren. Tot mijn verbazing gebeurde tijdens de setup van Windows hetzelfde. Het "op een toets drukken om te starten van CD" ging goed net zoals het werken in de BIOS maar tijdens installatie gebeurt hetzelfde; na een druk op 'n toets reageren zowel muis als toetsenbord niet meer.
Link naar reactie
Apparaatbeheer laat nu zien dat er iets niet helemaal lekker is het met toetsenbord. Tabblad Bronnen van de eigenschappen van het toetsenbord geeft: Invoer-/uitvoerbereik 0060-0060 wordt gebruikt door: Microsoft PS/2-muis Invoer-/uitvoerbereik 0064-0064 wordt gebruikt door: Microsoft PS/2-muis Kan iemand daar misschien iets mee? //Edit: Ik heb de zender omgewisseld met die van mij (1x PS/2 en 1x USB). Nu werken beide systemen zoals het hoort. Probleem opgelost dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...