Ga naar inhoud

2 harddisks


Aanbevolen berichten

[quote:fc39045b13="mckroes"]Ik heb sinds vandaag een nieuwe harde schijf erbij. Nu wil ik dus die nieuwe harde schijf de "slave" maken. Ik ben er vandaag al de heledag mee bezig geweest en telkens als ik mn computer opstart en in Windows XP zit en ga kijken bij deze computer dan staat die nieuwe harde schijf er niet bij. Help Help Help :cry:[/quote:fc39045b13] Hoi, Doe eens op deze computer, rechtermuisknop/beheren en klik dan eens op schijfbeheer. Als je hem daar rechts onder ziet staan ( let op, je moet misschien een beetje naar onderen scrollen) dan doe je rechtermuisknop op dat vlak, en kies voor partitie maken, dan start er een wizzard op en kun je kiezen voor 1 of meerdere partitie's kies er één uit en formateer de schijf dan is hij pas bruikbaar en ziet windows hem wel. succes.gr Hans
Link naar reactie
[quote:5b36bdca07="Aljosja"]een tip, als je ene al in NTFS staat, zou ik die nieuwe in FAT32 formatteren. Dan kun je veel meer als je een keer een grote crash hebt.[/quote:5b36bdca07] Die oude staat al op FAT32... En ik kon het niet veranderen verder (en hij is nu al aan t formateren). Maar als ik dat zou willen veranderen hoe dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...