Ga naar inhoud

rare muis instelling of fout in laptop?


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Ik heb een nogal irritant probleem met mijn muis. Als ik over een webpagina ga bijvoorbeeld dan word er bijvoorbeeld spontaan naar 'links' gegaan als ik er overheen rol of worden dingen geselecteerd alsof de linker muisknop vast zit ofzo. MAar dan doe ik echt niets. Als ik een andere muis aansluit op de laptop dan gebeurt er precies hetzelfde dus dat is het niet. Zou dit dus een rare instelling ergens kunnen zijn of is er iets anders aan de hand? Wie of wie weet wat dit zou kunnen zijn? Groetjes Kat
Link naar reactie
Wat voor merk laptop heb je en welk merk muis heb je. Is het een USB muis of PS2 al dan niet via splitters en hubs aangesloten. Doet ie ook raar als je er een logitech aanhangt ? Aangezien je weinig info geeft ga ik GOKKEN. USB muis : stop de muis in de USB poort waar ie als eerste in is gezet. Sommige merken onthouden het en vinden het niet leuk als je wisselt. Disable in je BIOS eventueel je scroll van je laptop.
Link naar reactie
Hoi! Allereerst bedankt voor jullie reaktie:) Even wat info: Het is een Sony Vaio pentium 4 en draait op windows XP Home met service pack 2 geinstalleerd. Zowel de ingebouwde muis als een usb muis (optical) die ik heb aangesloten vertonen hetzelfde probleem. Vandaar dat ik soms denk dat het misschien een rare instelling is. Volgens mij heb ik het probleem al sinds de aanschaf van de laptop (nieuw uit winkel). En, ik heb met laatste adaware en spybot de nodige cookies e.d. verwijderd alsmede een virusscan gedaan. Dus machine is spyware en virusvrij.
Link naar reactie
hmm :oops: ik vermoed toch dat het te maken heeft met de muis bij het toetsenbord. Ik heb nl. nu weer een andere muis geinstalleerd en die doet het niet (of die doet vjuist wel wat ik wil). Bovendien ben ik er net achter dat het scrollpad van de muis ook kan fungeren als muisknop..ndusss. hhehe :D :oops: Nou op hoop van zegen dan maar.
Link naar reactie
[quote:1449a3ed16="Bosje"]Wat voor merk laptop heb je en welk merk muis heb je. Is het een USB muis of PS2 al dan niet via splitters en hubs aangesloten. Doet ie ook raar als je er een logitech aanhangt ? Aangezien je weinig info geeft ga ik GOKKEN. USB muis : stop de muis in de USB poort waar ie als eerste in is gezet. Sommige merken onthouden het en vinden het niet leuk als je wisselt. Disable in je BIOS eventueel je scroll van je laptop.[/quote:1449a3ed16] zou deze stappen maar proberen. vooral bios en logitech muis
Link naar reactie
[quote:dd023e118d="bmwmaster"]dit probleem ken ik! Dit had ik ook met mijn laptop, dit probleem ging echter na een tijdje weer over. ook was het een tijdje zeer hardnekkig. Toen heb ik uiteindelijk windows maar opnieuw geinstalleerd, toen deed hij het gelukkig weer! :D hoop je hiermee geholpen te hebben, suc6...![/quote:dd023e118d] Nou ik ben in elk geval blij dat ik de enige niet ben :D Windows opnieuw installeren zit er ff niet in maar wellicht ga ik de touchpad uitschakelen...veel te gevoelig ding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...