Ga naar inhoud

duel brander- hoe zit dit nu.


Aanbevolen berichten

ik heb een gewone brander en vaak past der een film niet op. moet je weer verkleinen etc etc. 1--maar een duel brander brand 2 lagen of zo? waardoor je 8.5gb haalt? 2--past hierwel elke film op? of maken fabrikanten van dvd films de extra zooi erbij nu zo groot dat het op 8.5 gb nog niet past? 3--en hoe zit het met lezen op stereo geeft dit meer problemen of niet? 4--zijn die schijfjes ook weer duurder?
Link naar reactie
1. Ja 2. iig verre weg de meeste 3. dvd in een stereo? dat weet ik niet 4. Flink duurder, je bent goedkoper uit om de dvd om te zetten naar 2 DVD+R's als je niet van compressie houdt. (dvd van goede kwaliteit kost iets van 50 cent per stuk in duitsland, via een webshop) (er zijn wel al DL dvd's voor een paar euro, maar de kwaliteit daarvan is niet best volgens mij.)
Link naar reactie
[quote:a45262dd71="hjs"]1. Ja 2. iig verre weg de meeste 3. dvd in een stereo? dat weet ik niet 4. Flink duurder, je bent goedkoper uit om de dvd om te zetten naar 2 DVD+R's als je niet van compressie houdt. (dvd van goede kwaliteit kost iets van 50 cent per stuk in duitsland, via een webshop) (er zijn wel al DL dvd's voor een paar euro, maar de kwaliteit daarvan is niet best volgens mij.)[/quote:a45262dd71] Neehoor ... koop je dvds bij www.opussupplies.de STUKKEN goedkoper. Doe ik ook. Scheelt soms wel 80% met NLse dvdrws.
Link naar reactie
Weet je hoe dat komt? Omdat daar die irri heffing nog niet over betaald is. Das btw met alle DVD's van buitenlandse shops. Best dom, zelfs voor DVD's die je gebruikt als backup moet je dus wat afstaan omdat je er misschien wel auteursrechtelijk beschermd werk op zet :-? (en dan betaal je dat en dan mag je nog niet kopieren wat je wilt...)
Link naar reactie
[quote:db5ac3f1c8="Master_eLecTro"]Neehoor ... koop je dvds bij www.opussupplies.de STUKKEN goedkoper. Doe ik ook. Scheelt soms wel 80% met NLse dvdrws.[/quote:db5ac3f1c8] Wat klopt er nu niet ? een dvd+r 8x kost daar toch ongeveer 50 cent (tenminste een beetje goede) incl verzendkosten en alles? En de goedkoopste DL is 5 euro.
Link naar reactie
DVDShrink is redelijk, snel en makkelijk. Als het echt topkwaliteit moet zijn gebruik ik hier altijd DVDRebuilder (de Bavaria editie) met de CCE encoder, en comprimeer ik al m'n films met 9pass technologie. Kost tien (!) uur per film, maar dan heb je ook wat! Dat doe ik véél liever dan een DL brander kopen, met veel te dure media, om tot de conclusie te komen dat alles nét niet past, en je dus alsnog moet comprimeren. Maar dit is mijn mening. Groetjes van Jan Willem :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...