Ga naar inhoud

Welke laptop?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een simpele laptop, puur om op de bank te kunnen internetten , misschien wat videobewerking. En sporadisch een game. Voor deze laptop heb ik dan ook een wireless router nodig voor mijn ADSl aansluiting, kunnen jullie hier nog tips over geven? Btw, budget voor laptop ligt max op de 1100 euro. ik heb de volgende types gevonden: [b:e8b2b4a1a4]Acer Aspire 1363WLMi (AMD-3000)[/b:e8b2b4a1a4] Type processor AMD Sempron Snelheid 3000 MHz Intern geheugen 512 MB Intern geheugen (max.) 2048 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15,4 inch Beeldscherm resolutie 1280 x 800 Harde schijf 60 GB CD lezen Leessnelheid CD-ROM 24 x CD branden DVD lezen DVD branden Videokaart type nVidia GeForce FX Go5200 Videokaart geheugen 64MB Geluidskaart Ja Aansluitingen Ethernet, Firewire, IR, TV-out, USB 1.x, USB 2.x, Wireless LAN Modem intern 56K PC card 1 x type II Muis touchpad Accu Li-Ion Tablet PC Besturingssysteem Windows XP Gewicht 3600 gram Afmetingen (L x D x H) 361 x 293 x 47 mm 950,-- [b:e8b2b4a1a4]Acer Aspire 1522WLMi (AMD64-3000)[/b:e8b2b4a1a4] Type processor AMD Athlon 64 Snelheid 3000 MHz Intern geheugen 512 MB Intern geheugen (max.) 2048 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15,4 inch Beeldscherm resolutie 1280 x 800 Harde schijf 60 GB CD lezen Leessnelheid CD-ROM 24 x CD branden DVD lezen DVD branden Videokaart type nVidia GeForce FX Go5700 Videokaart geheugen 64MB Geluidskaart Ja Aansluitingen Ethernet, Ethernet (gigabit), Firewire, IR, TV-out, USB 1.x, USB 2.x, Wireless LAN Modem intern 56K PC card 1 x type II Muis touchpad Accu Li-Ion Tablet PC Besturingssysteem Windows XP Overige bijzonderheden 4-in-1 Card Reader Gewicht 3600 gram Afmetingen (L x D x H) 361 x 292,5 x 47,3 mm Welke heeft jullie voorkeur, of hebben jullie andere suggesties? Thanks!
Link naar reactie
[quote:77f469b453="CANE"] puur om op de bank te kunnen internetten. [/quote:77f469b453] Als je die laptop op de bank legt, hou dan in de gaten dat je de bekleding niet verschroeit. En als je die laptop op je schoot legt, zorg er dan voor dat je zaadfabriek niet afbrandt. :lol: Voor hetgeen dat jij van plan bent, zou ik eerder gaan voor een Centrino dan een Sempron of Athlon64. De bonustopper van de AH is een mooi voorbeeld: [url=http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=294178&trg=multimedia/index.joybook]BenQ Joybook 8100 D29[/url]. Enne, dat van die schermen van Acer klopt, die vallen in het lagere segment nogal tegen (contrastratio, inkijkhoek). Mocht je toch een Acer willen (Acer biedt idd. wel veel voor weinig), ga dan eerst in de winkel kijken of het scherm je bevalt of niet (Mediamarkt heeft de meeste wel staan).
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...