Ga naar inhoud

Probleempje met laserprinter


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal dagen komen mijn printjes eruit (HP Laserjet 4000N) met de volgende rand: [img:2f1fc2d385]http://213.10.115.153/a4%20scan.gif[/img:2f1fc2d385] De rest van het papier is vrijwel streeploos, hier en daar een streepje nagelaten. Nu dacht ik direct aan de fuser, maar heb toch ook nog even naar de drum gekeken. [img:2f1fc2d385]http://home.zonnet.nl/blizzard/drum.jpg[/img:2f1fc2d385] Kan dit door deze drum komen?
Link naar reactie
[quote:ac0e52ee94="Comp-Freak"]Misschien staat er op de site van HP of in de handleiding een stappenplan om de boel te reinigen. Kijk daar eens naar.[/quote:ac0e52ee94] Iedereen zegt met een droge doek, maar dat helpt dus niet. Waar het mij om gaat, is dat ik zeker wil weten dat het aan die toner ligt, anders koop ik straks een nieuwe toner, en dan blijkt het aan de fuser te liggen :wink:
Link naar reactie
Net deze tip gekregen: [i:613f55053f]maak een afdruk, en als het papier er half in zit zet je de printer uit. Er staat nu een deel van de afdruk op je papier, dit is nog niet door de fuser gegaan (toner ligt er los op). zie je nu ook lijnen ? zo ja - drum beschadigd = vervangen. zo nee - fuser beschadigd = repareren of weggooien. Mijn gok is de eerste, je ziet de lijntjes dan ook op de drum staan.[/i:613f55053f] Die gaan we proberen :)
Link naar reactie
[quote:af0c81f2b4="blizzie"]Net deze tip gekregen: [i:af0c81f2b4]maak een afdruk, en als het papier er half in zit zet je de printer uit. Er staat nu een deel van de afdruk op je papier, dit is nog niet door de fuser gegaan (toner ligt er los op). zie je nu ook lijnen ? zo ja - drum beschadigd = vervangen. zo nee - fuser beschadigd = repareren of weggooien. Mijn gok is de eerste, je ziet de lijntjes dan ook op de drum staan.[/i:af0c81f2b4] Die gaan we proberen :)[/quote:af0c81f2b4] Nou, bovenstaande uitgevoerd. Die dikke streep zit er op voordat hij de fuser in gaat, ik kan het er zo afvegen. Ligt dus aan de drum :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...