Ga naar inhoud

Digitale camera in Windows XP


Aanbevolen berichten

Ik heb mij en tweedehands digitale camera aangeschaft. De drivers zijn geinstalleerd. Als men het apparaat via de USB-poort aansluit herkend windows deze niet. Ik heb dan via de wizard "Nieuwe hardware toevoegen" het apparaat proberen aan de gang te krijgen. Er is 1 probleem tijdens de wizard.Op een bepaalt moment word vermeld dat het Filter.sys ontbreekt en Windows dit nodig heeft om verder te gaan met de configuratie van de nieuwe hardware. Waar vind ik dat bestand terug in XP?
Link naar reactie
[quote:787031f86f="Dark64"]Ik heb mij en tweedehands digitale camera aangeschaft. De drivers zijn geinstalleerd. (..) Op een bepaalt moment word vermeld dat het Filter.sys ontbreekt (..) Waar vind ik dat bestand terug in XP? [/quote:787031f86f] Dit bestand maakt geen deel uit van Windows XP. Filter.sys behoort bij de software van de digitale camera, die op de bijgeleverde cd staat. Heb je die cd niet of is deze beschadigd, check dan bij de website van de fabrikant. [quote:787031f86f="Dark64"]Eerst de drivers en daarna de camerasoftware. Windows afsluiten en opnieuw opstarten,de usbkabel verwijderen en terug inpluggen[/quote:787031f86f] Over het algemeen wordt aanbevolen de drivers en de software te installeren, terwijl het usb apparaat niet is ingeplugd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...