Ga naar inhoud

Notebook advies


Aanbevolen berichten

Wie kan mij zeggen of dit een redelijke laptop is voor simpel internet (draadloos) en office werk. Acer Aspire 1362LC (AMD-2800) AMD Sempron Snelheid 2800 MHz Intern geheugen 256 MB Intern geheugen (max.) 2048 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15 inch Beeldscherm resolutie 1024 x 768 Harde schijf 40 GB CD lezen Leessnelheid CD-ROM 24 x CD branden DVD lezen DVD branden Videokaart type UniChrome Pro IGP Videokaart geheugen 64MB (gedeeld) Geluidskaart Soundblaster Pro Aansluitingen Ethernet, Firewire, IR, TV-out, USB 1.x, USB 2.x Modem intern 56K PC card 2 x type II Muis touchpad Accu Li-Ion Tablet PC Besturingssysteem Windows XP Gewicht 2900 gram
Link naar reactie
[quote:40ec38892d="edgo64"]Wie kan mij zeggen of dit een redelijke laptop is voor simpel internet (draadloos) en office werk. Acer Aspire 1362LC (AMD-2800) AMD Sempron Snelheid 2800 MHz Intern geheugen 256 MB Intern geheugen (max.) 2048 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15 inch Beeldscherm resolutie 1024 x 768 Harde schijf 40 GB CD lezen Leessnelheid CD-ROM 24 x CD branden DVD lezen DVD branden Videokaart type UniChrome Pro IGP Videokaart geheugen 64MB (gedeeld) Geluidskaart Soundblaster Pro Aansluitingen Ethernet, Firewire, IR, TV-out, USB 1.x, USB 2.x Modem intern 56K PC card 2 x type II Muis touchpad Accu Li-Ion Tablet PC Besturingssysteem Windows XP Gewicht 2900 gram[/quote:40ec38892d] Als het echt alleen voor internet en wat office werk is dan zou het best kunnen ware het niet dat de hoeveelheid geheugen wel aan de erg lage kant is. WinXP is een beetje een geheugen slurper. Ik zou gaan kijken voor een soort gelijke laptop maar dan met 512 Mb aan geheugen.
Link naar reactie
[quote:2b15852d42="Kiyoshi"]Geheugen zou idd iets hoger mogen, maar verder is 'ie compleet. Ik kan alleen niet helemaal ontdekken of hij ook een wifi aansluiting heeft. Maar jah, dongles zijn ook (goedkoop) te verkrijgen.[/quote:2b15852d42] eens : bovendien wordt 64 mb nog voor de videokaart afgesnoept. Zou er 512 mb bij zstten, dan kom je op 256 + 512 . Notebooks achteraf upgraden is kostbaar
Link naar reactie
[quote:86fca599d7="edgo64"] Acer Aspire 1362LC (AMD-2800) [/quote:86fca599d7] Wat kost ie? Ik zou zelf gaan voor de bonusaanbieding van de AH: [url=http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=294178&trg=multimedia/index.joybook]BenQ Joybook 8100 D29[/url] Deze heeft: - Energiezuinige Centrino CPU; - 512MB werkgeheugen; - Radeon 9600 met 64MB separaat videogeheugen; - 1280x800 breedbeeldscherm; - geintegreerde Wireless LAN; etc. etc. etc. (nou lees zelf maar).
Link naar reactie
[quote:f795e3fba0="Bosje"] Notebooks achteraf upgraden is kostbaar [/quote:f795e3fba0][quote:f795e3fba0="FTI"]hmm, misschien beetje overkill voor internet ''radeon 9600'' :wink: ? [/quote:f795e3fba0] Nou ... die Macromedia Flash filmpies worden steeds heftiger! :P Maarre, het ging mij meer om het separate geheugen, niet zozeer om de videochip zelf (hoewel ik een 9600 ook niet zo heftig vind hoor ...).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...