Ga naar inhoud

Nero vraagje


Aanbevolen berichten

hoi eerste post dus kweet niet of khier in de goede sectie zit dus dat zullen jullie me moeten vergeven :-? anyhow de reden waarom ik me hier heb aangemeld op deze site: ik heb een tijd geleden de installatie cd van Nero burning rom/starstmart gekregen. Toen ik die instaleerde werkte hij perfect. Nu een paar maanden later geeft hij problemen. Namelijk: als ik dvd's wil schrijven, doet hij het goed. Maar als ik het moment daarna op cd's wil overschakelen, blijft hij in het midden hangen en doet hij niets. Ik heb ook gemerkt dat bij mijn zus (die ook nero heeft) een L staat bij de recorders en daarachter cd/r enz, en bij mij staat er enkel Image en E-NEC DVD. Is er een manier om dit op te lossen? Hartelijk dank.
Link naar reactie
Je kunt ook de nieuwste versie van Nero downloaden. Dit is een trail versie, maar het serienummer kun je uit het register halen van de bestaande Nero versie. Dus eerst s/n uit register halen, daarna Nero verwijderen en de nieuwe versie downloaden en installeren. Zou je kunnen proberen, maar weet niet zeker of het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...