Ga naar inhoud

Bestanden beschadigen op tweede HD


Aanbevolen berichten

Halo, Ik heb en 2e HD van 200Gb in mijn pc geplaatst, geformateerd etc. Deze 2e HD gebruik ik o.a. als backup voor mij foto bestanden. Als ik deze bestanden naar de 2e HD copieer is er nog niets aan de hand. Ik kan ze bekijken, bewerken etc. Echter als ik mijn pc heb afgesloten en later weer aanzet zijn veel van deze foto bestanden niet meer leesbaar en/of beschadigd. De files staan er nog wel met de juiste omvang enz. Ik heb dit nu een aantal keer geprobeerd maar het probleem blijft. Ook heb ik alle instellingen van de HD vergeleken met die van de 1e schijf en die zijn allen identiek. Windows XP home kan toch wel met 200Gb omgaan?
Link naar reactie
Beide sugesties nagelopen. De testen duurde even maar leveren niets op. Diagnose tools zeggen dat alles ok is. Wat wel opvalt is dat ik in mijn bios de HD's niet manual kan instellen. Ik kan de optie wel kiezen maar de data zoals cylinders, heads, etc. lijkt geblokt. De gegevens hier komen niet overeen met die van de HD tech info. Ik ben dus nog niets verder. Ieder geval dank voor de reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...