Ga naar inhoud

aansluiting nokia 6210 op pc


Aanbevolen berichten

Ik heb een nokia datakabel gekocht voor aansluiting van mn Nokia 6210 mobieltje. Vervolgens de software van Nokia gedownload en geinstaleerd. Daarna zou m'n comport, waarop de kabel zit aangesloten automatisch herkend moeten worden. Dat lukt niet. Ook met handmatig zoeken blijf ik de mededeling krijgen dat er geen mobiel is aangesloten. IK heb een P4 systeem met windows xp prof en norton als virusscanner. Servicepack 2 heb ik geinstaleerd. Ik heb het ook al geprobeerd door virusscanner tijdelijk uit te zetten, maar ook dat hielp niet. Wie kan mij helpen. Tonsche
Link naar reactie
Ik snap het niet. In apparaatbeheer staan com 1 en com 2. Ze werken goed. Ook staat er com 5 aangegeven met een uitroepteken. Dus dat werkt niet goed. Alleen snap ik niet hoe ik aan com 5 kom, want ik heb alleen maar twee com ingangen. Hoe krijg ik com 5 draaiend, of moet die verwijderd worden? Vast dank voor een advies. Tonsche
Link naar reactie
Gebruik je com1 en com2 ? Nee. dan disable com2 in je bios en sluit daarna je kabel aan zodat ie com2 wordt. Je kan ook com5 proberen een andere IRQ te geven. Gewoon effe spelen. Geef com5 bijv de irq van Com2. Staat in je config ook een icoon voor telefoons ? JA, kijk daarin Staat in de trouble shoot gedeelte van Nokia dit probleem niet ? Ik weet je hebt een kabel gekocht. Heb je toevallig toch een IR poort ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...