Ga naar inhoud

IBM HD vindt andere HDs niet leuk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Het gaat om een IBM HD, model DJNA-371350. Als enige HD in een PC gaat het prima, maar als ik een tweede HD in de PC zet (heb ik al met meerdere HDs op verschillende mobo's geprobeerd) dan gaat het mis. In de meeste gevallen zie je bij het opstarten dan bij "Primary IDE" of "Secondary IDE" slave of master (afhankelijk wat ik toen geprobeerd heb) allerlei rommel staan i.p.v. de normale label van de HD. Ik heb de jumpers aan de achterkant op alle mogelijke manieren (Master, Slave, Cable Select) geprobeerd, de IDE kabels op alle mogelijke manieren ingeplugd, zowel op aparte IDE poorten als op dezelfde...en weet niet waarom hij het maar vertikt om normaal te werken naast een tweede HD! Weet iemand raad?
Link naar reactie
Over HDD's van IBM weet ik niet zoveel, heb eervorig jaar wel t probleem gehad dat IBMmemory ALLEEN met IBM memory samenwerkt Gekke is dat ik boven eenoude P2 desktop van IBM heb waar ik een half jaar geleden zonder troubles een Maxtor 60 gig in geprikt heb ( onder W2k ) Loopt als een zonnetje. Kun je bij IBM geen diagnostic tooltje vinden om je HDD te testen? Het lijkt mij dat ie op zijn /haar ( is HDD mnl of vrl??? :D ) laatste benen loopt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...