Ga naar inhoud

Mp3 Dvd gebrand, nergens af te spelen.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer wat plaats te maken op mijn harde schijf, door met mijn nieuwe benq 1620 dvd brander alle Mp3's op een dvdr te zetten. In de kelder heb ik een mp3 pc gebouwd waar een dvd rom speler zit. Helaas kent deze de mp3 DVD niet. Ook de standalone in de woonkamer geeft: "cannot play" terwijl de specs weergeven alle media aan te moeten kunnen. Ik brand met Nero. Heb ook al een paar instellingen gewijzigd, bijv. Iso/joliet. Een dvdr met een aantal avi-filmpjes worden door de dvd rom in die andere pc wel herkend. Waarom kan ik geen mp3 dvd's maken? Te veel bestanden oid? Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Link naar reactie
[quote:2300e707d2="Jos1966"] In de kelder heb ik een mp3 pc gebouwd waar een dvd rom speler zit. Helaas kent deze de mp3 DVD niet. [/quote:2300e707d2] Herkent die DVD-ROM speler wel gewoon andere data-DVD's? [quote:2300e707d2="Jos1966"] Ook de standalone in de woonkamer geeft: "cannot play" terwijl de specs weergeven alle media aan te moeten kunnen. [/quote:2300e707d2] De meeste standalone DVD-spelers ondersteunen alleen expliciet MP3-CD's, geen MP3-DVD's. Speelt ie wel gewoon MP3-CD's af?
Link naar reactie
[quote:c26b86af1e="hope"]De meeste dvd spelers, standalone kunnen geen mp3 DVD!!!!'s afspelen. Tenzij het er echt bij de beschrijving bij staat. De enigste oplossing die ik voor je kan bedenken is audiodvdcreator!! Zoek maar eens op via google, ook nl! Hope[/quote:c26b86af1e] [b:c26b86af1e]eens [/b:c26b86af1e] ik heb een philips dvd957 die speelt niet eens mp3 af bestond toen nog niet. Je kan met dit pgm je mp3 omzetten naar PCM, DD 2.0 of 5.1 )natuurlijk is dat enigzins surrogaat Bij 5.1 kan je met op een dvdr pakweg 220 liedjes op kwijt
Link naar reactie
Ik ga het morgen bekijken. Zal dan wel een gewone audio cd worden, maar dan 5 x zo groot net als de compactdisc? Misschien had ik de dvd brander we lhelemaal niet hoeven kopen. Tsja, ik zal me erbij moeten neerleggen, dat ik gewoon bij mijn mp3 cd's moet blijven. Maar de brander zelf leest wel de door hem gebrande mp3 dvd. De Dvd rom die ik een aantal jaren geleden kocht niet.
Link naar reactie
Nadat ik de specs er nog eens op nageslagen heb [img:b3f28b882c]http://de.lgservice.com/DATA/MDS/att/KRMDS000/KRMDS000201/KRMDS000201338-b1-a3.gif[/img:b3f28b882c] kom ik tot de conclusie dat de DVD-ROM in de mp3 surround pc waarschijnlijk geen DVD+R wil, maar - Mijn standalone http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDname=dvp+ns+310&Submit=Search&Search=Search&country=&orderby=Name&hits=25 heeft helemaal geen zin in Mp3 DVD's. Wel jammer natuurlijk.
Link naar reactie
dvd-rom zou kunne dat ie alleen -R wil. De wat oudere modellen hebben daar last van. Maar je kan het beste gewoon proberen door hem een +R te voeren (niet de mp3 dvd) en kijken wat ie doet. Als je brander een tooltje heeft kan je proberen de booktype van je DVD+R te veranderen in DVD-rom, misschien pakt ie het, Zou je ook op je stand-alone kunnen proberen (natuurlijk niet met de mp3 dvd)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...