Ga naar inhoud

schijfletter 2de hdd


Aanbevolen berichten

ik heb win xp pro geinstalleerd (voorheen xp home)en mijn bestanden geparkeerd op mijn 2de harde schijf, zodat ik na installatie van xp pro deze terug kon zetten de 2de schijf is wel zichtbaar als lokaal station F: maar niet te benaderen. In deze computer: schijfbeheer is de stationsletter niet aan te maken, maar staat alleen de naam vermeld die ik er in xp home aan heb gegeven. wie o wie kan mij helpen gr huub
Link naar reactie
[quote="brandsrus"]Is hij wel in het bios-menu zichtbaar, als slave, anders hier nog ff instellen. Want als hij niet zichtbaar is werkt de harde schijf ook niet. Mmm wel te zien in "Deze Computer", geen idee hoe dit dan komt? in de bios staat de hd keurig vermeld er staat primary slave maxtor 6y080lo en dat is ie als ik in deze computer op de f:dubbelklik< wordt de melding : f: is niet toegankelijk de parameter is onjuist. en dat kan kloppen want bij schijfbeheer is bij de videoschijf geen F: vermeld zowel de c: als de f: zijn standaard ntfs schijven primaire partitie als ik op de rechtse brede balk klik rechts klik kan ik alleen de partitie verwijderen (wat gebeurt er dan??) als ik links op de schijf klik kan ik de schijf converteren naar een dynamische schijf ????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...